افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تغییر چهره کیم یانگ «امپراطور دریا» خارج از سریال با همسرش

  • کد خبر : 407649
تغییر چهره کیم یانگ «امپراطور دریا» خارج از سریال با همسرش

بائه سو بین بازیگر نقش کیم یانگ (به کره ای: 배수빈؛ زاده ۹ دسامبر ۱۹۷۶) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش کیم یانگ در سریال امپراطور دریا، نقش مدیر سایونگ در سریال افسانه جومونگ و نقش چا چانسو در سریال دونگی شناخته شده است و همچنین در این سریال به […]

بائه سو بین بازیگر نقش کیم یانگ (به کره ای: 배수빈؛ زاده ۹ دسامبر ۱۹۷۶) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش کیم یانگ در سریال امپراطور دریا، نقش مدیر سایونگ در سریال افسانه جومونگ و نقش چا چانسو در سریال دونگی شناخته شده است و همچنین در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. . سریال احساس پادشاه. در ادامه با بیوگرافی باه سو بین بازیگر نقش کیم یانگ همراه باشید.

ظاهر در سریال امپراتور دریا

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آموزش نسبی در رشته رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از نجیب زاده ها و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است.

بائه سون بین

در نهایت لیدی جامی گونگبوک را به عنوان محافظ خود استخدام می کند. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود. لیدی جانگ هوآ از زمانی که پدرش را از دست داد (پدرش توسط یام جانگ در جریان حمله دزدان دریایی کشته شد) در دوران کودکی تحت سرپرستی لیدی جامی بوده است.

گونگ بوک که به محافظان لیدی جامی پیوسته بود، به آرامی از فعالیت های غیرقانونی او مطلع شد و قصد داشت او را از قدرت سرنگون کند. خانم جامی نیز به جرم خیانت او را اخراج می کند و به عنوان برده به چین می فرستد. در قرن نهم، با تلاش ژانگ بوگو و دوستانش، شیلا به یکی از بزرگترین کشورهای تجاری جهان تبدیل شد و چهارمین اقتصاد بزرگ جهان شد.

سریال دونگ یی

بائه سون بین

سریال Dongyi بازخورد بسیار خوبی در بین مردم کره داشته است به همین دلیل در سال 2010 برنده 9 جایزه MBC از جمله بهترین درام سال شد. با توجه به استقبال گسترده مردم شرق آسیا از این سریال، سرانجام رادیو و تلویزیون ایران در اردیبهشت 1392 آن را پخش کرد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد. تاریخ کره برای بینندگان خارجی بسیار جذاب است. این موضوع بسیاری از کارگردانان کره ای را به ساخت درام های تاریخی بر اساس افسانه های کشورشان ترغیب کرده است. در همین حال، دولت چوسان به دلیل پنج قرن حکومت بر کره در این افسانه ها برجسته است.

خلاصه داستان سریال دونگی.

بائه سون بین

سریال Dongyi زندگی پادشاه سوک جونگ و چوی سوک بین (دونگ یی) را روایت می کند. داستان در دوره چوسان اتفاق می افتد و بر زندگی دونگی تمرکز دارد. دختری که پدر و برادرش به ناحق متهم به قتل یک آقازاده هستند و به قتل می رسند.

او یک کارگر ساده در بخش موسیقی است، اما شخصیت قابل ستایش و رفتار مهربان و همچنین ذهن خلاق او به او این امکان را می دهد که مکرراً دسیسه هایی را که در دادگاه اتفاق می افتد کشف کند و ترفیع کسب کند. دونگی در دادگاه کار می کند.

جدیت و صداقت او در کارش همه درباریان و حتی شاه را تحت تأثیر قرار می دهد تا جایی که شاه شخصاً به دربار می آید تا از نزدیک با او آشنا شود. سوک جونگ عاشق دونگ گی می شود و او به زنان دربار می پیوندد زیرا زندگی خدمتکار زیر و رو می شود و او با مشکلات جنس مخالف دست و پنجه نرم می کند.

عکس های بائه سو بین بازیگر نقش کیم یانگ و همسرش

چانسو یا بائه سو بین در سال 2013 با همسر غیر سلبریتی خود ازدواج کرد، ازدواج آنها تنها 6 سال به طول انجامید و در سال 2019 از هم جدا شدند و طلاق گرفتند، عکس های او با همسرش را مشاهده می کنید.

سریال های تلویزیونی

بائه سون بین

راز عشق (2014) (KBS2)

49 روز (2011) (SBS)

عجله کن، به من بگو (2010) (KBS2)

دونگ یی (2010) (MBC)

وسوسه یک فرشته (2009) (SBS)

میراث (2009) (SBS)

نقاش باد (2008) (SBS)

زن بی بدیل در زیبایی (2008) (MBC)

افسانه جومونگ (2006) (MBC)

عجله به عروسی (2005) (MBC)

امپراتور دریا (2004) (KBS)

سینما

خاطرات شمشیری (2014)

26 سال (2012)

داستان های ترسناک (2012)

دوستان (2009)

خداحافظ مامان (2009)

بعد از مهمانی (2009)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.