افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

تغییر چهره صبا راد مجری خارج از شبکه + بیوگرافی

  • کد خبر : 412096
تغییر چهره صبا راد مجری خارج از شبکه + بیوگرافی

بیوگرافی فاطمه راد با نام هنری اش صبا راد صبا راد متولد 9 آبان 1338 در تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است. صبا راد از سال 1354 پخش رادیو را آغاز کرد. شروع به کار کردن پخش را با راد از برنامه «ورزش-انرژی-سلامت» آغاز کرد و یکی از گویندگان رادیو است. به گزارش […]

بیوگرافی

فاطمه راد با نام هنری اش صبا راد صبا راد متولد 9 آبان 1338 در تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است. صبا راد از سال 1354 پخش رادیو را آغاز کرد.

شروع به کار کردن

پخش را با راد از برنامه «ورزش-انرژی-سلامت» آغاز کرد و یکی از گویندگان رادیو است. به گزارش صبا راد: بر خلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و می خواستند وارد این رشته شوند، او اصلا به این رشته علاقه ای نداشت و به اصرار یکی از دوستانش در تست اسپیکینگ شرکت کرد و هیچ وقت فکر نمی کرد که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. مردم با این کار

وی در جشنواره تولید مرکز استان به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری بودن، حدود 100 برنامه را نیز برای شبکه پنج اجرا کرده است.

صبا راد

زندگی شخصی

صبا راد در سال 1391 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر و کارگردان ورزشی ایرانی) ازدواج کرد اما زندگی آنها سه سال بیشتر طول نکشید و در سال 1374 از هم جدا شدند.

او در سال ۱۳۷۵ با مانی رهنما (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.

صبا راد در کنسرت مانی رهنما سخنرانی کرد و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش به تمجید از کنسرت پرداخت و مانی رهنما درباره عشق و دلبستگی به او پاسخ داد و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش را تایید کرد. صبا راد. صبا راد و مانی رهنما در سال 2019 به ترکیه مهاجرت کردند.

صبا راد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.