افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

تغییر چهره باورنکردنی کلاس 4 ساله ناظر بعد از 34 سال + عکس و پیام خصوصی و بیوگرافی

  • کد خبر : 225252
تغییر چهره باورنکردنی کلاس 4 ساله ناظر بعد از 34 سال + عکس و پیام خصوصی و بیوگرافی

یکی از زنده ترین و شیرین ترین خاطرات مرحوم حسین محبهری در دهه 60 مجموعه تلویزیونی «ق مثل جغجغه» یا «درس شیرین ریاضی» است، سریالی که مرحوم محب اهری در آن نقش معلم و محمد کدخدایی را بر عهده داشتند. . نقش یک ناظر چهار ساله را بازی می کردم، نقش بازی می کردم. در […]

یکی از زنده ترین و شیرین ترین خاطرات مرحوم حسین محبهری در دهه 60 مجموعه تلویزیونی «ق مثل جغجغه» یا «درس شیرین ریاضی» است، سریالی که مرحوم محب اهری در آن نقش معلم و محمد کدخدایی را بر عهده داشتند. . نقش یک ناظر چهار ساله را بازی می کردم، نقش بازی می کردم. در ادامه این مطلب بیوگرافی محمد کدخدایی را در قسمت فرهنگ و هنر مجله خبری چشم در دسته فیلم و سریال دنبال کنید.

محمد کدخدایی او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد 1338 است.از مهمترین آثار محمد کدخدایی می توان به بازی او در سریال راویان اخبار، سریال شعبه طوبی و سریال کیو به عنوان جغجغه اشاره کرد.

محمد کدخدایی برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد و در سال ۱۳۶۵ در سن ۲۷ سالگی در سریال آقابخیر به کارگردانی مجید بهشتی بازی کرد. اگرچه موفقیت این اثر از آثار شاخص بعدی او مانند سریال راویان اخبار بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای محمد کدخدایی محسوب می شود و همکاری با هنرمندانی چون محمد شیری، آزیتا لاچینی، فاطمه طاهری و روح انگیز را تجربه کرد. مهتدی.

محمد کدخدایی در سال 1367 دوران پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخت. او امسال با بازی در 3 فیلم و مجموعه تلویزیونی مهم خود را به مردم معرفی کرد. از مهم ترین کارهای محمد کدخدایی در سال جاری می توان به بازی در فیلم قناری زرد به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، مجموعه تلویزیونی راویان اخبار به کارگردانی حمید امیلمه، داریوش معدبیان، رضا بابک، مرضیه برومند، هوشنگ توکلی و اسدالله ایمن و طوبی بران اشاره کرد. مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهدی علی احمدی.

بیوگرافی محمد کدخدایی

شاید یکی از مهم ترین قسمت های بیوگرافی محمد کدخدایی بازی در سریال راویان اخبار بود. محمد کدخدایی در سال 1386 در سن 29 سالگی نقش مهمی در سریال راویان اخبار بازی کرد و با مهارتی که داشت توانست آن نقش و خودش را به مخاطبان تلویزیون معرفی کند. او در این سریال با حمید حمیله همکاری داشته است. محمد کدخدایی با بازی در سریال راویان اخبار توانست تجربه بازیگری موفقی را رقم بزند و همکاری با بازیگرانی چون رضا بابک، احمد آقالو، فردوس کاویانی و بهروز مسروری تجربه خود را گسترش داد.

محمد کدخدایی به غیر از سریال راویان اخبار در سال 67 در 29 سالگی در سریال شعبه طوبی نیز بازی کرد. محمد کدخدایی این بار با مهدی علی احمدی کارگردان سریال طوبی و هنرمندانی چون ثریا قاسمی، حسین پناهی، هوشنگ توکلی و حسین محبهری همکاری کرد.

محمد کدخدایی در این سال ها با هنرمندان زیادی کار کرده است، اما جالب است بدانید که از بین بازیگران، محمد ورشوچی با 4 بار، حسین محبهری با 4 بار، منوچهر حامدی با 3 بار، عباس حیدری با 3 بار و محمد باقر صحرارودی. . 3 برابر بیشترین مقدار است. با محمد کدخدایی همکاری کرده اند.

یکی از ویژگی های حرفه ای بیوگرافی محمد کدخدایی این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محمد کدخدایی را بیشتر باید یک بازیگر سینما دانست چرا که 64 درصد آثارش سینما و 36 درصد تلویزیون است.

در واقع محمد کدخدایی از مجموع 14 اثری که در کارنامه خود دارد، در 9 اثر سینمایی با نام های عشق فیلم، افسانا پوپک طلایی، آینه و مرداب، رویای نیمه شب تابستان، زمین را دوست دارم، عیالوار حضور داشته است. ، و خانواده. عیالوار در فیلم شنگول و منگول و زرد کناری ایفای نقش کرده و در 5 کار تلویزیونی از جمله سریال کیو مثل قلقلق، سریال راویان اخبار، سریال فاخو توبی، سریال ماجراهای رونالد و مادرش و … سریال عقره بخیر.

کدخدایی در مبصر از صفحه کلاس سال

مفسر کلاس پنج ساله یکی از خاطره انگیزترین عناوینی است که پس از گذشت 24 سال از پخش آن همچنان در ذهن بینندگان به یادگار مانده و بسیاری از بینندگان آن را به خاطر سپرده اند.

“به من بگو هر نفر چند انگشت روی دست خود دارد؟”

“به من بگو هر نفر چند انگشت روی دست خود دارد؟”

آقا دست و پایم را گم نکن آقا جواب بده سریع جوابت را می دهم.

محمد کدخدایی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.