افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

تغییر رای علیرضا بیرانوند در کمیته استیناف/شماره یک در آستانه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 390338
تغییر رای علیرضا بیرانوند در کمیته استیناف/شماره یک در آستانه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از تنش های فراوان در رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل اخراج غیرموجه و از باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل اغوای وی تصمیم گرفت. . به گزارش این کمیته، علیرضا بیرانوند علاوه بر چهار محرومیت به پرداخت مبلغ 19 میلیارد […]

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از تنش های فراوان در رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل اخراج غیرموجه و از باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل اغوای وی تصمیم گرفت. .

به گزارش این کمیته، علیرضا بیرانوند علاوه بر چهار محرومیت به پرداخت مبلغ 19 میلیارد و 875 میلیون تومان بابت اصل قرارداد و 765 میلیون تومان بابت هزینه های فرآیند محکوم شد. ماه تعلیق شد همچنین باشگاه تراکتورسازی از اغوای دروازه بان تیم فوتبال ایران تبرئه شد. اما با توجه به راه قرارداد شما پرداخت جریمه تضمین شده بود.

تصمیم کمیته برای تعیین وضعیت بازیکنان با واکنش منفی و تیز تقابل باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل رضا درویش سرخپوشان از این رای به عنوان به عنوان ننگ بر فوتبال کشور

از سوی دیگر علیرضا بیرانوند نه تنها مبلغ جریمه خود را نپذیرفت، بلکه ادعای جنجالی دیگری مبنی بر پرداخت رشوه 5 میلیاردی را مطرح کرد. تامی آنها این کار را با تنی و چند عضو انجام دادند. هیئت مدیره این باشگاه هزینه زمان او را پرداخت کرده است.

جنجال بر سر تصمیم کمیته تعیین تکلیف بازیکنان، بحث تلویزیونی را بین وکیل بیرانوند و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به راه انداخت تا مشخص شود که طرفین با این تصمیم مخالف بوده و بازنشر خواهد شد. توسط کمیته استیناف بررسی می شود.

بیرانوند که به دلیل جنجال بر سر پرداخت رشوه پنج میلیاردی تامی وی پس از پایان اردوی تیم ایران باید به کمیته انضباطی برود و همچنین باید خود را برای ارسال لایحه دفاع به کمیته استیناف آماده کند.

حساسیت این پرونده باعث شده تا کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد که ظرف 14 روز پس از وصول شکایت طرفین، جلسه رسیدگی به پرونده جنجالی بیرانوند برگزار شود و این موضوع به طول انجامد.

پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از آن است که جنجال پیش آمده در دو بخش مختلف بررسی می شود که موضوع انفصال غیرموجه بیرانوند در کمیته استیناف بررسی می شود که تغییر تصمیم کمیته تحریریه باعث شده است. با توجه به نظر اولیه اکثریت اعضا قطعی شده است بر میزان و شکل محرومیت بیرانوند تأثیرگذار خواهد بود.

همچنین موضوع مرتبط التماس کردن مبلغ 5 میلیارد تومان در تعدیل قرارداد بیرانوند با پرسپولیس نیز در کمیته انضباطی مورد ارزیابی قرار می گیرد که در صورت تایید موضوع به صورت موازی در کمیته اخلاق پیگیری می شود.

باید دید بیرانوند پس از دو بازی آینده با تیم ایران چگونه از خود دفاع خواهد کرد تا تحریم قطعی نشود و همچنین در پرونده رشوه به معاونت حقوقی و هیات مدیره سابق باشگاه پرسپولیس تبرئه شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.