افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

تغییر ترکیب باعث ایجاد اختلاف در تیم فوتبال شد

  • کد خبر : 185229
تغییر ترکیب باعث ایجاد اختلاف در تیم فوتبال شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ابراهیم میرزاپور درباره پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم هنگ کنگ کاملا ما را آنالیز کرده بود و دیدیم که در بازی چطور پرس کردند. قبل از این بازی دوستانه مقابل این تیم انجام دادیم و توانستیم چهار […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ابراهیم میرزاپور درباره پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم هنگ کنگ کاملا ما را آنالیز کرده بود و دیدیم که در بازی چطور پرس کردند. قبل از این بازی دوستانه مقابل این تیم انجام دادیم و توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم. هنگ کنگ کاملا متحول شده و در دیدار مقابل امارات نشان داد که تیمی منسجم است. انتظار داشتیم بازی با هنگ کنگ پرگل باشد اما متاسفانه نتوانستیم گل های زیادی بزنیم اما خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم.

وی در خصوص نقاط ضعف این تیم نیز گفت: متأسفانه تیم کشورمان در خط دفاعی و در منطقه وسط مشکل دارد. شک نکنید اگر این مشکل حل نشود ضربه سختی خواهیم خورد که جبران آن سخت است و امیدوارم کادر فنی هر چه زودتر این مشکل را حل کند.

مدافع سابق تیم ملی ایران درباره ناهماهنگی بازیکنان در دیدار مقابل هنگ کنگ بیان کرد: در بازی اول و دوم تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم که به نظر من باعث عدم هماهنگی بازیکنان شد. . بدون شک امیر قلعه نویی (سرمربی تیم ملی) می داند در چه مسابقه ای باید از ترکیب اصلی خود استفاده کند. به شخصه فکر می کنم سرمربی تیم ملی هنوز ترکیب اصلی خود را مشخص نکرده است.

میرزاپور درباره نحوه بازی تیم کشورمان و اینکه آیا می توان در آسیا آرزوی قهرمانی کرد، اضافه کرد: هیچکس فکر نمی کرد ژاپن بعد از 14 بازی به عراق ببازد و این نشان می دهد که عراق هم مدعی قهرمانی است. اما ما هم ایران هستیم و می توانیم با همدلی بازیکنان قهرمان شویم. اینکه تیم ملی مقابل هنگ کنگ عملکرد خوبی نداشت دلیل نمی شود بگوییم ایران نمی تواند قهرمان شود. شک ندارم ایران در بازی بعدی (مقابل امارات) حداکثر کیفیت خود را نشان خواهد داد.

وی درباره تاثیر غیبت احمد نوراللهی در لیست تیم ملی نیز گفت: باید به فکر و تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. مسلما نوراللهی می تواند از نظر فنی به تیم کمک کند زیرا او یک تیرانداز است و می تواند در خط وسط تیم قرار بگیرد. با این حال، هر مدیری دوست دارد در تیمش نظم و انضباط داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.