افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 254694
تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال خبری سی. N.N. به نقل از یک منبع آگاه، اعلام شد که رئیس سیا با وجود برنامه ریزی قبلی برای سفر به اسرائیل، روز دوشنبه در دوحه پایتخت قطر باقی خواهد ماند. با توجه گزارش axiosویلیام برنز، رئیس سیا از اسرائیل خواست تا هیئتی را برای مذاکره با حماس به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال خبری سی. N.N. به نقل از یک منبع آگاه، اعلام شد که رئیس سیا با وجود برنامه ریزی قبلی برای سفر به اسرائیل، روز دوشنبه در دوحه پایتخت قطر باقی خواهد ماند.

با توجه گزارش axiosویلیام برنز، رئیس سیا از اسرائیل خواست تا هیئتی را برای مذاکره با حماس به قاهره بفرستد.

یک مقام آگاه روز یکشنبه گزارش داد که ویلیام برنز، رئیس سیا برای یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: ویلیام برنز برای دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات به دوحه رفته است.

به گزارش رویترز، مراقب باشید سبک آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد. زیرا حماس بار دیگر خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسرا شده است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر قدس اشغالی نیز به صراحت این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

در همان زمان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس زودتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دور کنونی مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: دور جاری مذاکرات در قاهره اخیرا پایان یافت. هیئت جنبش حماس امشب قاهره را ترک می کند تا با رهبران این جنبش رایزنی کند. هیئت جنبش حماس به این حرکت برادران پاسخ داد. واسطه مصری ها و قطری ها گفت وگوهای عمیق و جدی با آنها داشتیم.

از سوی دیگر، سایت اینترنتی اخبار axios وی روز یکشنبه در گزارشی به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال یک محموله مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

axios به گفته مقامات ناشناس صهیونیستی در این بار اعلام کرد: هفته گذشته دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل متوقف شد.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیلی اعلام کردند که آمریکا برای اولین بار از 7 اکتبر ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

گزارش کردن axiosمقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند این حادثه نگرانی های جدی در کابینه قدس اشغالی ایجاد کرده و درک دلیل ارسال نشدن چنین محموله ای را برای مقامات دشوار کرده است.

این سایت اینترنتی خبري افزود: رئيس جمهوربایدناو در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقاد شدید روبرو می‌شود. در ماه فوریه، دولت آمریکا از اسرائیل خواست تا اطمینان حاصل کند که تسلیحات ساخت آمریکا که توسط نیروهای اسرائیلی در غزه استفاده می شود، با قوانین بین المللی مطابقت دارد. بین المللی استفاده شده است!

تلاش این رسانه های آمریکایی برای تبرئه ایالات متحده از همدستی در جنایات مستمر رژیم کودک کش اسرائیل، در حالی که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که کاملاً از این رژیم حمایت می کنند. همیشه آویو ادامه دارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.