افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تغییر برنامه خدماتی مترو اصفهان از 25 خرداد همزمان با تغییر ساعت اداری

  • کد خبر : 285805
تغییر برنامه خدماتی مترو اصفهان از 25 خرداد همزمان با تغییر ساعت اداری

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت مترو اصفهان گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان های مختلف و بر اساس مصوبه هیات مدیره و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کاری مترو اصفهان خواهد بود. تمدید شد و خدمات آن یک ساعت زودتر شروع می شود. از برنامه قبلی انجام […]

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت مترو اصفهان گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان های مختلف و بر اساس مصوبه هیات مدیره و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کاری مترو اصفهان خواهد بود. تمدید شد و خدمات آن یک ساعت زودتر شروع می شود. از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

هادی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه مترو پاک ترین، سالم ترین، سریع ترین، ایمن ترین و در مجموع کارآمدترین شبکه حمل و نقل است، اظهار کرد: مترو در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی ناشی از ترافیک نقش انکارناپذیری دارد. . شما آن را دارید

وی استفاده از مترو را یکی از مهم ترین راه های حل معضل ترافیک و آلودگی هوا در جهان دانست و افزود: از این رو فعالیت مستمر و پویا مترو از اولویت های مدیریت سازمان است. شهرستان و مدیریت این شرکت.

مدیرعامل شرکت متروی اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان های مختلف و بر اساس مصوبه هیات مدیره و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از برق، ساعت کار مترو اصفهان خواهد بود. گسترش یافته و خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی شروع می شود.

کریمی ادامه داد: بنابراین از 16 خرداد 1403، بهره برداری از مترو اصفهان از دوشنبه تا جمعه (شنبه تا پنجشنبه) از ساعت 5:05 آغاز و تا ساعت 22:00 ادامه دارد و روزهای جمعه نیز تا ساعت 9:00 صبح ادامه خواهد داشت. تا ساعت 10:00 شب

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پرسنل و سرورهای متخصص شرکت مترو نیز شبانه روز برای افزایش رضایت و رفاه شهروندان تلاش و تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت مترو اصفهان در پایان تاکید کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر به طور میانگین حدود 100 هزار نفر از مترو و خدمات آن استفاده می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.