افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

تغییرات کوچکی که دکوراسیون منزل را جذاب می کند/ خلاق باشید و رنگ جدیدی به محیط بدهید

  • کد خبر : 244276
تغییرات کوچکی که دکوراسیون منزل را جذاب می کند/ خلاق باشید و رنگ جدیدی به محیط بدهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شاید با شنیدن عبارت تغییر دکوراسیون به فکر پول زیادی بیفتید که باید برای این کار خرج شود! فکر کنید تغییر دکوراسیون فقط به معنای تغییر مبلمان، سفارش پرده جدید و خرید یک فرش جدید است! اما باید بگوییم که اینطور نیست. افرادی هستند که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شاید با شنیدن عبارت تغییر دکوراسیون به فکر پول زیادی بیفتید که باید برای این کار خرج شود! فکر کنید تغییر دکوراسیون فقط به معنای تغییر مبلمان، سفارش پرده جدید و خرید یک فرش جدید است! اما باید بگوییم که اینطور نیست. افرادی هستند که به سرعت محیط را برایشان تکراری می دانند و تنوع بصری را دوست دارند. به عنوان یک قاعده کلی، شما نمی توانید تمام کارهایی را که گفتیم به سرعت انجام دهید، بنابراین باید به فکر یک راه حل ساده تر و کم هزینه تر باشید. تغییرات کوچک در دکوراسیون منزل بیش از آنچه فکر می کنید در تغییر حال و هوای محیط و جذاب و دلنشین شدن آن موثر است. این مقاله را به ارائه راه حل های ساده اما موثر برای ایجاد تغییرات جذاب در محیط خود و دادن روحی جدید به آن اختصاص داده ایم! تا انتها با ما همراه باشید.

وسایل اضافی و غیر ضروری را دور بریزید!

بله شما آن را درست خواندید! تغییر دکوراسیون همیشه شامل اضافه کردن تجهیزات جدید نیست. گاهی اوقات می توانید با دور ریختن وسایل غیر ضروری و اضافی که مفید نیستند و فقط محیط را به هم می ریزند فضای جدیدی ایجاد کنید. در مورد سبک مینیمالیستی بیشتر بخوانید، شاید شما هم به خیل طرفداران این سبک چیدمان ملحق شده اید و خانه ای آرام و خواستنی برای خود ایجاد کرده اید.

دکوراسیون 11

یک دیوار را رنگ کنید

اگر تمام دیوارهای خانه شما یک رنگ است، وقت آن رسیده که برای یک تغییر جذاب آماده شوید! رنگ آمیزی دیوار با توجه به رنگ مبلمان و دکوراسیون شما می تواند تغییر خوبی در محیط بدون صرف هزینه و انرژی زیاد باشد.

دکوراسیون 4

چند کوسن جدید بخر

افزودن چند کوسن جدید که رنگ متفاوت و خاصی دارند می تواند فضا را جذاب کند. اگر مبل ها و کوسن هایی هم رنگ با رنگ های تکراری دارید، کمی جسارت کنید و رنگ های روشن یا متضاد را انتخاب کنید و خواهید دید که با این تغییر کوچک چقدر فضا را تغییر داده اید.

دکوراسیون 3

جلوه آینه های بزرگ را جدی بگیرید

نصب یا قرار دادن آینه های بزرگ در اتاق نشیمن در تغییر حال و هوای خانه و روشنایی فضا بسیار موثر است. اگر کنسول دارید، یک آینه در بالا قرار دهید یا یک آینه قدی را روی یک دیوار خالی نصب کنید و از تغییر فضا لذت ببرید.

دکوراسیون 7

با رشته های نور فضایی رویایی بسازید

نصب چراغ های رشته ای با چراغ های کوچک روی پرده یا روی یک دیوار خالی بزرگ می تواند در تغییر فضا بسیار موثر باشد. شب ها وقتی این نخ ها را روشن می کنید و با فضای رویایی آن روبرو می شوید، خودتان را برای ایجاد این تغییر کوچک در دکوراسیون منزل تحسین خواهید کرد.

دکوراسیون 8

چسباندن چند عکس خاطره انگیز از لحظات زیبای شما بین این تاپیک ها به جذابیت بیشتر آن کمک می کند.

دکوراسیون 9

یک گیاه طبیعی عالی اضافه کنید.

افزودن یک گلدان طبیعی بزرگ در گوشه پذیرایی یا اتاق نشیمن می تواند تغییر جذابی در محیط خانه ایجاد کند. گیاهانی مانند بنجامین، فیکوس، انواع نخل و گیاهانی از این دست برای این تغییر مناسب هستند و فضا را دلپذیرتر از قبل می کنند.

تزئین 2

تصاویر قدیمی را از روی دیوار پاک کنید.

اگر نقاشی هایی دارید که مدت زیادی روی دیوار مانده اند، آن ها را برای مدتی کنار بگذارید و مثلاً به جای آن ها یک ملیله روی دیوار نصب کنید. پس از این، از این تغییر کوچک حسابی لذت خواهید برد.

دکوراسیون 10



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.