افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

تغییراتی که باعث پیروزی استقلال شد/ کاپیتان همچنان طلسم است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387630
تغییراتی که باعث پیروزی استقلال شد/ کاپیتان همچنان طلسم است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال که پس از باخت مقابل پرسپولیس و سپس شکست مقابل السد در لیگ برتر فوتبال آسیا با تغییر سرمربی و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرپرست، دچار بحران شد. این مربی توانست در مقابل تیم آماتور بازی کند تا به برتری دست یابد و موقتاً از […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال که پس از باخت مقابل پرسپولیس و سپس شکست مقابل السد در لیگ برتر فوتبال آسیا با تغییر سرمربی و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرپرست، دچار بحران شد. این مربی توانست در مقابل تیم آماتور بازی کند تا به برتری دست یابد و موقتاً از شرایط آشفته ای که تجربه می کرد فاصله بگیرد.

پیروزی در برابر پرتگاه

استقلال در اولین دیدار خود پس از جدایی نکونام به پیروزی شیرینی دست یافت تا از انتهای جدول جدا شود و به میانه های آن برسد. آبی ها مقابل تیمی به پیروزی رسیدند که در 6 بازی اخیر خود موفق به پیروزی یا گلزنی نشده بود و در انتهای جدول قرار داشت. با این حال، اوضاع نابسامان استقلال نگرانی‌هایی مبنی بر ایجاد مشکل با کابرنشین‌ها را نیز افزایش داده بود.

سنت شکنی برای سرمربی جدید استقلال

سهراب بختیاری زاده که همین چند روز پیش جایگزین نکونام شد و هدایت این تیم را برعهده گرفت، بازی را با چند تغییر آغاز کرد که مهمترین آن نیمکت نشینی رضاوند و آوردن کاکوتا به عنوان یار تعویضی بود. بازیکنی که در زمان انکونام یا اصلا استفاده نشد یا در دقایق پایانی بازی کرد اما کاکوتا عملکرد خوبی داشت و نشان داد که اگر آمادگی بیشتری داشته باشد قطعا می تواند بهتر عمل کند. در این دیدار سه خارجی لس بلوز از ابتدا در زمین حضور داشتند و به پیروزی تیم خود کمک کردند.

گلزنی در حضور خانواده

روزی که خانواده سیلوا در ورزشگاه حضور داشتند، سیلوا توانست پس از بازی هایی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، برای استقلال گلزنی کند و هواداران و خانواده را خوشحال کند. عملکرد سیلوا در دیدارهای اخیر مورد انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبال قرار گرفت اما او با گلی که مقابل دیدگان هواداران به ثمر رساند کمی از فشار انتقادات راحت شد، هرچند خط دفاعی استقلال همچنان اقتدار فصل گذشته را ندارد. اما تعطیلات روز فیفا این فرصت را به بختیاری زاده که یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران بود داد که به مدافعان استقلال کمک می کند تا از نظر روحی و روانی و هماهنگی تیمی در شرایط ایده آلی قرار بگیرند تا دروازه این تیم . به دلیل اشتباهات مدافعان قابل باز شدن نیست.

نقطه گذاری و درگیری لفظی

مهرداد محمدی که محرومیت 4 ماهه اش به پایان رسیده بود و در لیگ برتر بازی می کرد، این بار پس از محرومیت برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت و گلزنی کرد. او که در مصاحبه ای کوتاه اما بسیار جنجالی و پر سر و صدا مقابل هواداران از الفاظ بد استفاده کرده بود، می دانست چگونه با تصمیم بختیاری زاده بازی کند. محمدی در این دیدار بارها خط دفاعی هوادر را آزار داد و در پایان نیمه دوم با اشتباه فاحش مدافع جوان هوادر توانست دروازه این تیم را باز کند. البته درگیری لفظی او با رامین رضاییان یکی از اتفاقات تلخ این دیدار شد.

تغییراتی که باعث پیروزی استقلال شد/ کاپیتان همچنان طلسم است!

طلسم برای کاپیتان استقلال ادامه دارد

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم استقلال در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت و می توانست با گل های کمتر و کلین شیت های بیشتر بهترین دروازه بان ایران شود اما در این فصل درخشش سال گذشته را نداشته است. و دروازه او در هر بازی باز شده است. کاپیتان استقلال چند سیو فوق العاده مقابل استقلال انجام داد و باعث شد تا هواداران نتوانند امتیازی به استقلال بزنند اما پنالتی دقایق پایانی بازی که داور با کمک داور ویدیویی برای هواداران گرفت، حسینی را به ثمر رساند. دروازه هم در این دیدار باز است و او نمی تواند دروازه اش را بسته نگه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.