افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

تعویض شیرهای آب دهانه چاه 10 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی داشت.

  • کد خبر : 205026
تعویض شیرهای آب دهانه چاه 10 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی داشت.

جواد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با استفاده از جداکننده های سیار و اعمال اقدامات اصلاحی در شش حلقه چاه کم فشار میدان نفتی پازنان، تولید نفت ما پنج هزار بشکه در روز افزایش یافت. وی بیان کرد: با اجرای این اقدامات از ابتدای امسال 500 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت […]

جواد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با استفاده از جداکننده های سیار و اعمال اقدامات اصلاحی در شش حلقه چاه کم فشار میدان نفتی پازنان، تولید نفت ما پنج هزار بشکه در روز افزایش یافت.

وی بیان کرد: با اجرای این اقدامات از ابتدای امسال 500 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزوده شده است.

مدیر کل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: ایمن سازی و تعویض دریچه های چاه سه تاج بدون برخورد با سکو انجام شد که موجب صرفه جویی اقتصادی و ارزی هزار تریلیون تومبا شد.

تقی زاده تصریح کرد: استفاده از اقدامات اصلاحی و جداکننده چاه کم فشار در واحد بهره برداری کرنج از شعله ور شدن روزانه 25 میلیون فوت مکعب گاز جلوگیری کرد.

وی با اشاره به همکاری شرکت مهندسی و ساختمان نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برای تکمیل رینگ استخراج میادین نفتی پارسی و پرنج گفت: با این کار روزانه 6000 بشکه به تولید آغاجاری اضافه می شود. نفت و گاز.

مدیر کل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اینکه شرکت نفت و گاز آغاجاری در استفاده از فناوری های نوین تولید نفت پیشرو است، یادآور شد: دو حلقه چاه فعال و چهار هزار بشکه نفت در میدان با استفاده از نازل های جت و حلال زایلن در این میدان وجود دارد. . کارخانه نفت رگ سفید به ظرفیت تولید نفت و گاز آغاجاری اضافه شد.

تقی زاده گفت: 72 عملیات لوله مغزی سیار در 29 حلقه چاه نفت انجام شد که روزانه 23 هزار بشکه نفت به ظرفیت تولید ما افزود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به طول عمر بالای تسهیلات 19 هزار امتیاز کسب شده که نسبت به سال گذشته 77 درصد پیشرفت داشته است.

مدیر کل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: با توجه به مشکلات ناشی از نشت داخلی چاه شماره 21 میدان رامشیر، دریچه های معیوب چاه بدون حضور دکل و با رعایت عوامل ایمنی و زیر نظر مستقیم کارشناسان مهندسی بهره برداری شرکت آغاجاری و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با موفقیت انجام شد.

تقی زاده با اشاره به ظرفیت تولید 3 هزار بشکه در روز این چاه و نقش آن در اقتصاد کشور، گفت: با تزریق سیالات و کاهش فشار چاه، عملیات جداسازی تاج از چاه و جایگزینی آن همکاری شد. گروه های عملیاتی و پشتیبانی شرکت آغاجاری، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت خدمات AFP.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از وقفه تولید چاه به مدت چهار ماه معادل 360 هزار بشکه نفت و صرفه جویی در هزینه تعمیرات با دکل حفاری معادل 420 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: در صورت خوردگی فلز در کارخانه گاز مایع 1500 که تامین کننده 33 درصد خوراک پتروشیمی بندر امام است بدون خارج کردن آن با فناوری جدید انگل های فارسی، ضخامت عایق عایق است. اندازه گیری انجام می شود. برای اولین بار کار در مناطق نفت خیز جنوب انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.