افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تعویضی که برای استقلال کارساز شد/ پایان تلخ «سهراب» مقابل رونالدو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406279
تعویضی که برای استقلال کارساز شد/ پایان تلخ «سهراب» مقابل رونالدو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در سومین دوره رقابت های لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امروز سه شنبه در ورزشگاه راشد دبی به مصاف یکدیگر رفتند. ترکیب استقلال سید حسین حسینی، رافائل سیلواسامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۸۷-م زکی پور)، رامین رضاییان، من آن را دیدم […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در سومین دوره رقابت های لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امروز سه شنبه در ورزشگاه راشد دبی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلواسامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۸۷-م زکی پور)، رامین رضاییان، من آن را دیدم آندونگزبیر نیک نفس، محمدحسین اسلامی (87-. گوستاوو سفید) جلال الدین ماشاریپوف (۷۰- gil کاکوتا) و مهرداد محمدی (7- علیرضا کوشکی).

نیمه اول

این دیدار در شرایطی آغاز شد که تیم النصر در حضور ستارگانی چون سعیدو یال و کریستیانو رونالدو آبی پوش پوشیده شده است آنها در پایتخت قرار گرفتند.

استقلالی ها بازی را تدافعی آغاز کردند و النصر زردپوش توپ را در اختیار داشت و شاگردان سهراب بختیاری زاده روی ضد حملات تمرکز کردند.

اما این شرایط مطابق روال استقلالی ها نشد و مهرداد محمدی در دقیقه 5 بر اثر برخورد با بازیکن حریف به شدت مصدوم شد و با برانکارد زمین را ترک کرد.

در یک صحنه در دقیقه 17 بازیکن نصر شوت خطرناکی را وارد دروازه استقلال کرد که واکنش سیدحسین حسینی را در پی داشت. کریستیانو رونالدو نیز در دو صحنه سعی کرد از راه دور شوت کند. درزاه استقلال را تهدید کند اما ضربات او به دروازه نرسید.

در دقیقه 32 اشتباه رامین رضاییان هنگام مهار توپ باعث شداکتاویاناو پشت محوطه صاحب توپ شد که ضربه او با واکنش حسینی با برخورد به مدافع استقلال مهار شد.

استقلالی ها بلد بودند توپ را بگیرند و در دقیقه 36 اولین فرصت برای این تیم ایجاد شد و شوت زدند. ماشاریپوف که از پشت محوطه جریمه ضربه خطرناکی خورد و از بالای دروازه النصر آمد.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تعویضی که برای استقلال کارساز شد/ پایان تلخ

نیمه دوم

شاگردان سهراب بختیاری زاده در ابتدای نیمه دوم تمرکز بیشتری روی خط دفاعی داشتند و برای رسیدن به دروازه نصر تنها روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی تمرکز کردند.

در دقیقه 65 با حضور تالیسکا که به جای “فرشته «گابریل» وارد زمین شد و قدرت هجومی نصر را افزایش داد که در دقیقه 71 با یک ضربه دیدنی دروازه استقلال را تهدید کرد.

در دقیقه 73 کاکوتا که به جای آن ماشاریپوف او با توپ ربایی تماشایی مدافع النصر وارد زمین شد و در موقعیتی بسیار خوب صاحب توپ را به کوشکی داد اما ضربه عجولانه و بی دقت این بازیکن باعث از دست رفتن توپ شد.

ماشاریپوف او در این دیدار هم در خط دفاع و هم در انتقال توپ از دفاع به حمله توسط یکی از بازیکنان توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. موثر استقلال است و همین تعویض باعث شد قدرت دفاعی این تیم کم شود.

در دقیقه 74 این رونالدو بود که فرصت داشت دروازه استقلال را باز کند اما ضربه او با واکنش حسینی مهار شد.

در دقیقه 79 تیم النصر دو موقعیت متوالی برای گلزنی داشت که یک بار مدافع استقلال توپ را در آستانه ورود به دروازه مهار کرد و بار دیگر حسینی مثل قبل واکنش نشان داد. شگفت انگیز من داشت

تعویضی که برای استقلال کارساز شد/ پایان تلخ

دفاع آبی پوشیده شده است شکسته بود

اما در دقیقه 80 مقاومت استقلال شکسته شد و در حالی که نصر صاحب ضربه کرنر شده بود، رونالدو با ضربه سر تماشایی دروازه استقلال را تهدید کرد. در این صحنه حسینی به طرز شگفت انگیزی توپ را از زیر قوس دروازه خارج کرد اما در برگشت لاپورته با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه 88 این تیر افقی بود که مانع گل دوم تیم النصر شد.

در پایان هفته سوم در منطقه غرب آسیا، النصر با کسب 7 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر آسیا صعود کرد. تیم استقلال با 3 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

به این ترتیب سهراب بختیاری زاده در آخرین بازی که روی نیمکت استقلال نشسته بود نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و از این پس “پیتسو مسیمانه هدایت ابی پوشیده شده است مسئول خواهد بود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.