افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تعریف متفاوت اسکوچیچ از تیم خیبر

  • کد خبر : 372031
تعریف متفاوت اسکوچیچ از تیم خیبر

دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل خیبر گفت: به خاطر بازی و پیروزی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته بسیار سخت و فشرده ای را بعد از بازی های آسیایی سپری کردیم و امروز مقابل حریفی بسیار «قوی» و «گردن سخت» قرار گرفتیم. وی ادامه داد: […]

دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل خیبر گفت: به خاطر بازی و پیروزی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته بسیار سخت و فشرده ای را بعد از بازی های آسیایی سپری کردیم و امروز مقابل حریفی بسیار «قوی» و «گردن سخت» قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم خیبر واقعا تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری تبریک می گویم که این تیم قدرتمند و پویا را ساخت.

در نیمه دوم تغییر روش دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: در ابتدای بازی با سیستمی مشابه بازی قبل شروع کردیم اما دیدیم با اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و گرفتن توپ از پشت سر ما. هافبک ها، ما در حال از دست دادن کنترل بازی هستیم، بنابراین در نیمه دوم روش خود را تغییر دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم. این تغییر باعث شد تا تیم نفس بکشد و توانستیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و در نهایت به سود خود تمام کنیم.

اسکوچیچ افزود: خیبر هم تیمی خوبی بود که توانست موقعیت های زیادی را به سمت دروازه ما ایجاد کند اما مهم این بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. همانطور که گفتم هفته بسیار سختی بود، پرواز زیادی داشتیم و مقابل یک تیم بسیار خوب، پویا و بسیار پرتلاش بازی کردیم.

وی گفت: زمین کیفیت خوبی نداشت و دفاع را سخت می کرد، بنابراین باید ساده و با کمترین ریسک بازی می کردیم تا دچار مشکل نشویم.

نمی توانم بگویم که تیم ما به خاطر شانس در این مسابقه پیروز شد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: می توانستیم سه امتیاز مقابل پرسپولیس را کسب کنیم و مستحق این بودیم که مقابل ذوب آهن نباختیم اما فوتبال این چیزها را نمی شناسد. امروز نمی توانم بگویم که تیم ما به خاطر شانس بازی را برد. تغییراتی ایجاد کردیم و از بازیکنانم خواستم کارهایی را انجام دهند که در نیمه دوم انجام دادند که باعث شد بازی به نفع ما تمام شود. به طور کلی، در زندگی خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که لیاقت چیزی را دارید، اما لزوماً آن را به دست نمی‌آورید.

هر تیمی که به خرم آباد بیاید بازی سختی خواهد داشت.

اسکوچیچ ادامه داد: “خیبر” تیمی بسیار رقابتی و پرانرژی است و من تمام مسابقات این تیم را با دقت تماشا کرده ام. می دانستیم مقابل حریف سرسختی بازی می کنیم و مطمئنم هر تیمی که به اینجا بیاید بازی سختی خواهد داشت. .

وی در مورد داوری بازی نیز گفت: نظری ندارم و خسته نمی شوم، می گویم و نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، هرکس وظیفه خود را دارد و داوران نیز مسئول انصاف در بازی هستند و نظری ندارم

پنالتی خیبر درست بود

مربی تیم تراکتورسازی درباره پنالتی خیبر نیز گفت: اگر بخواهیم در مورد پنالتی های انجام شده در این لیگ صحبت کنیم بحثمان طولانی می شود، پنالتی های بسیار عجیب تری را دیده ایم. اتفاقا من اولین پنالتی را روی صحنه ای که بازی در حال انجام بود دیدم و گفتم پنالتی بود قبل از اینکه به VAR برود.

اسکوچیچ در پایان ضمن تشکر از مهمان نوازی تراکتورسازی در خرم آباد گفت: دیروز و امروز به گرمی از ما استقبال شد./ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.