افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

تعریف بسته های مشارکت سرمایه گذاری برای ارائه سرانه در پردیس.

  • کد خبر : 136585
تعریف بسته های مشارکت سرمایه گذاری برای ارائه سرانه در پردیس.

به گزارش بازار، خلیل محبت خاله درباره توسعه زیرساخت ها و برنامه های این شرکت در شهر جدید پردیس توضیح داد: بر اساس طرح جامع پردیس که در حال بررسی است، سرانه همه چیز اعم از آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درمانی و تجاری است. فضاهای سبز و سایر امکانات باید تامین و تکمیل شود و ما […]

به گزارش بازار، خلیل محبت خاله درباره توسعه زیرساخت ها و برنامه های این شرکت در شهر جدید پردیس توضیح داد: بر اساس طرح جامع پردیس که در حال بررسی است، سرانه همه چیز اعم از آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درمانی و تجاری است. فضاهای سبز و سایر امکانات باید تامین و تکمیل شود و ما بر تکمیل و تحویل به موقع زیرساخت ها در شهر جدید دانشگاهی تاکید داریم.

وی از تعریف بسته های همکاری برای جذب سرمایه گذار در تامین سرانه در آن شهر جدید خبر داد.

مشکل اصلی مترو پردیس نقدینگی است
محبته در خصوص متروی پردیس و برنامه های این شرکت برای طراحی و ساخت مترو، گفت: طرح مترو پردیس دارای ایراداتی بود که در شورای ترانزیت استان مطرح و برای تصویب نهایی به شورای ترانزیت کشور در آن وزارتخانه ارسال شد و موارد آن حل شد.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی مترو پردیس نقدینگی است و به جز سرمایه گذار که باید کار را همراهی کند، این پروژه با اعتبارات دولتی قابل تکمیل و تحویل نیست. از این رو تلاش می کنیم این کار را از منابع دیگر ادامه دهیم و انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است به همه متقاضیان مسکن مهر پیگیری و اطلاع رسانی شود.

وی در خصوص واگذاری و فروش واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس گفت: اگر واحدی تحت عنوان احتکار و دلالی فروخته شود، هیچ تسهیلاتی به این واحدها داده نمی شود و جلوی آن را می گیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.