افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تعداد پناهجویان در آلمان به بالاترین سطح از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است

  • کد خبر : 369349
تعداد پناهجویان در آلمان به بالاترین سطح از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است

تعداد پناهجویان در آلمان به میزان بی سابقه ای افزایش یافته و به بالاترین سطح خود از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است. به گزارش ایسنا، تعداد پناهجویان در آلمان به سطحی بی سابقه از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است و بخش بزرگی از آنها اوکراینی هستند. در پایان نیمه اول سال جاری، 3.48 […]

تعداد پناهجویان در آلمان به میزان بی سابقه ای افزایش یافته و به بالاترین سطح خود از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است.

به گزارش ایسنا، تعداد پناهجویان در آلمان به سطحی بی سابقه از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است و بخش بزرگی از آنها اوکراینی هستند.

در پایان نیمه اول سال جاری، 3.48 میلیون پناهنده در آلمان زندگی می کردند که در مقایسه با سال 2023، 60000 نفر افزایش داشت. این آمار نیز از دهه 1950 بی سابقه است.

ماه گذشته، یک شهروند سوری که درخواست پناهندگی او پذیرفته نشد، در یک حمله با چاقو سه نفر را کشت و هشت نفر دیگر را زخمی کرد. از آن زمان، دولت ائتلافی آلمان تحت فشار فزاینده ای برای مهار مهاجرت غیرقانونی قرار گرفته است.

آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، همچنان یکی از مقاصد اصلی مهاجران و پناهندگان غیرقانونی است که به دنبال زندگی در اتحادیه اروپا هستند. تنها در سال گذشته، مقامات آلمانی بیش از 266000 مهاجر غیرقانونی را ثبت کردند که بسیاری از آنها از سوریه و افغانستان بودند.

رسانه های آلمانی گزارش دادند که تعداد پناهجویان در این کشور تقریبا به 3.5 میلیون نفر رسیده است که از این تعداد 1.18 میلیون نفر اوکراینی هستند. برخی از سیاستمداران خواستار لغو مزایای بیکاری برای اوکراینی ها شده اند تا آنها را مجبور به یافتن کار کنند، اما برخی دیگر با این پیشنهاد مخالفت کرده اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.