افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

تعداد پرورش مرغ در مرغداری های کردستان از پنج میلیون جوجه گذشت

  • کد خبر : 213088
تعداد پرورش مرغ در مرغداری های کردستان از پنج میلیون جوجه گذشت

به گزارش خبرنگار بازار، پیمان اسکندری ظهر امروز شنبه در نشست فعالان تشکل های حوزه کشاورزی با استاندار کردستان گفت: رکورد پرورش طیور در سطح مرغداری های استان با مبلغ 5 میلیون و 50 هزار قطعه و این میزان جوجه ریزی در سال ها و ماه های اخیر بی سابقه بوده و این افتخاری برای […]

به گزارش خبرنگار بازار، پیمان اسکندری ظهر امروز شنبه در نشست فعالان تشکل های حوزه کشاورزی با استاندار کردستان گفت: رکورد پرورش طیور در سطح مرغداری های استان با مبلغ 5 میلیون و 50 هزار قطعه و این میزان جوجه ریزی در سال ها و ماه های اخیر بی سابقه بوده و این افتخاری برای تولیدکنندگان ماست.

وی با اعلام توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت مناسب در استان، افزود: با توجه به اهمیت امنیت غذایی و حاکمیت غذایی در دنیا، در زمینه توسعه پایدار در این زمینه کارهایی از جمله صدور مجوز برای تاسیس صنایع قند، روغن و سایر صنایع تبدیلی و صنایع تکمیلی برای سرمایه گذاران در سطح استان صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان آب، اعتبار و ماشین آلات کشاورزی را سه نکته اساسی در حوزه کشاورزی دانست و افزود: رسیدگی به مسائل این سه بخش نیازمند نظارت مستمر است و به همین دلیل از آن غفلت نکرده ایم. امر.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با تشکر و قدردانی از استاندار برای نظارت بر مسائل و مسائل حوزه کشاورزی در سطح ملی و استانی گفت: انتظار می رود با حمایت های استانی شاهد رشد بخش کشاورزی در استان کردستان باشیم. و مقامات کشوری

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز گفت: مدیران موفق مدیرانی هستند که نماینده استان در وزارتخانه خود هستند و رئیس سازمان جهاد کشاورزی نماینده بسیار ارزنده استان در وزارت متبوع است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: تعامل تشکل های حوزه کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی بسیار مهم است و در سطح استان از این موضوع رضایت دارم.

در این جلسه هر یک از نمایندگان تشکل ها و فعالان حوزه کشاورزی به بیان نظرات کارشناسی خود در حوزه تخصصی خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.