به گزارش رکنا، جان وین گیسی، یکی از ترسناک ترین ها قاتلان زنجیره ای این آمریکا بود که جنایاتش در دهه 1970 شهر شیکاگو را به وحشت انداخت. با این حال هیچکس از اسرار این جنایات خبر نداشت تا اینکه دستگیری مردی به نام جان وین گیسی متهم به قتل های زنجیره ای مردم شیکاگو را شوکه کرد.

جان گیسی یک فعال اقتصادی محترم بود که سعی داشت به همه به خصوص جوانان کمک کند. او کودکان بیکار را به کار می گرفت و حتی لباس دلقک می پوشید تا کودکان بیمار را در بیمارستان ها سرگرم کند، اما در پشت صحنه این چهره دوست داشتنی و قابل اعتماد شهر، جنایتکاری بود که نوجوانان را به خانه خود، به سوی آنها می کشاند. تجاوز و سپس این افراد را کشت و اجساد آنها را در زیرزمین خانه اش دفن کرد.

با دستگیری این قاتل مخوف، خبر اعتراف وی تا مدت ها مهمترین خبر رسانه های آمریکایی بود. این مرد ملقب به “دلقک قاتل” هرگز به تعداد قربانیان خود اشاره نکرد، اما پلیس بقایای حداقل 33 نوجوان و مرد جوان را حفاری کرد. به این ترتیب جنایتکار مسئولیت قتل این افراد را برعهده گرفت و سرانجام در 22 اسفند 1359 به اتهام قتل 33 نفر به اعدام محکوم شد و پس از تحمل 14 سال زندان با تزریق مواد مخدر اعدام شد. . در سال 1994. اکنون، چند سال پس از اعدام دلقک قاتل، کارن کونتی، وکیل سابق این مرد، می گوید که تعداد قربانیان جان وین گیسی بسیار بیشتر از آن چیزی است که مقامات فکر می کردند. به گفته وی، این دلقک قاتل حداقل 20 نفر بیشتر از 33 نفری که در سال 1980 به خاطر آنها محکوم شده بود، کشته است.

اظهارات جدید وکیل دلقک قاتل پاسخ به بقایای اجسادی است که از خانه این جنایتکار کشف شده اما هویت آنها مشخص نشده است. به نظر می رسد که این قاتل بدنام اسرار جنایات بسیاری را که ممکن است هرگز فاش نشود، با خود دفن کرده است.