افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

تعداد شهدای غزه به 18800 نفر رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 154006
تعداد شهدای غزه به 18800 نفر رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از آغاز نبرد الاقصی در 7 اکتبر به 18 هزار و 800 نفر رسیده است. تاکنون 51000 نفر مجروح شده اند. شدت حملات و بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از آغاز نبرد الاقصی در 7 اکتبر به 18 هزار و 800 نفر رسیده است.

تاکنون 51000 نفر مجروح شده اند.

شدت حملات و بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدی است که پیکر شهدا در کوچه ها و خیابان های اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه به خاک سپرده می شوند.

از سوی دیگر دکتر «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی می داند که از هر گونه قصاص و مجازات مصون است و آمریکا و جهان اجازه می دهند. آی تی. برای ارتکاب جنایات

الهندی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی خواهند واقعیت آنچه در غزه رخ می دهد برای جهانیان فاش شود.

همچنین جنایات رژیم صهیونیستی با بمباران غزه ادامه دارد و روز گذشته نیز نیروهای اشغالگر اسرائیل برای چندمین بار متوالی غیرنظامیان فلسطینی را در نوار غزه اسیر و خلع ید کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با حمله به مدرسه یرموک در شهر غزه، تعداد زیادی از جوانان را اسیر کرده و آنها را برهنه کردند و از زنان خواستند که فورا مدرسه را ترک کنند.

لازم به ذکر است که پس از پایان آتش بس موقت، ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرده تا در عملیات نظامی خود علیه غزه به حداقل دستاوردی دست یابد تا در مذاکرات آتی مبادله اسرا با حماس مزیت داشته باشد، اما به نظر نمی رسد که شکست ها و پایین آمدن ها زیاد است. نظامیان صهیونیست در روزهای اخیر بار دیگر آنها را مجبور به پذیرش شرایط مقاومت فلسطین در تبادل اسرا کردند.

صهیونیست ها در روزهای اخیر با انتشار عکس هایی از غیرنظامیان فلسطینی با ادعای اینکه این افراد متعلق به نیروهای مقاومت فلسطین هستند، به طور جدی سعی در پنهان کردن ناکامی ها و تلفات بالای نظامی داشتند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.