افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

تعداد دکل های حفاری ایالات متحده ثابت ماند

  • کد خبر : 411726
تعداد دکل های حفاری ایالات متحده ثابت ماند

بر اساس گزارش بازار، شرکت بیکر هیوز در گزارشی اعلام کرد که تعداد سکوهای فعال نفت و گاز طبیعی شرکت های انرژی آمریکا در هفته منتهی به 25 اکتبر (جمعه 13 آبان) ثابت مانده است، اما سکوهای فعال در ایالت … پنسیلوانیا به کمترین میزان در 17 سال گذشته سقوط کرد. بر اساس گزارش روز […]

بر اساس گزارش بازار، شرکت بیکر هیوز در گزارشی اعلام کرد که تعداد سکوهای فعال نفت و گاز طبیعی شرکت های انرژی آمریکا در هفته منتهی به 25 اکتبر (جمعه 13 آبان) ثابت مانده است، اما سکوهای فعال در ایالت … پنسیلوانیا به کمترین میزان در 17 سال گذشته سقوط کرد.

بر اساس گزارش روز جمعه این شرکت، تعداد دکل های نفت و گاز که اولین نشانه تولید آتی محسوب می شود، در هفته منتهی به 4 مهرماه بدون تغییر در 585 دکل باقی ماند.

به گفته بیکر هیوز، تعداد کل دکل ها 40 واحد یا 6 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته باقی مانده است.

تعداد دکل‌های نفتی ایالات متحده در هفته فوق‌الذکر با دو کاهش به 480 حلقه رسید. تعداد سکوهای گازی این کشور با یک عدد افزایش به 101 سکو رسید.

در همین حال، شرکت‌های حفاری در ایالت پنسیلوانیا تعداد کل دکل‌های فعال خود را با یک عدد به ۱۲ کاهش دادند که پایین‌ترین تعداد از جولای ۲۰۰۷ است.

تعداد دکل های حفاری فعال در مارسلوس، بزرگترین حوضه تولید گاز ایالات متحده در ایالت های پنسیلوانیا، ویرجینیای غربی و اوهایو، با یک کاهش به مجموع 22 دستگاه رسید که کمترین تعداد از اوت 2016 است.

شرکت های حفاری همچنین مجموع دکل های فعال در خلیج مکزیک را با دو دکل به 14 کاهش دادند که پایین ترین میزان از مارس 2023 است.

بر اساس این گزارش، تعداد کل دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا پس از افزایش چهار دکلی در ماه سپتامبر، در ماه اکتبر دو دستگاه کاهش یافت.

تعداد سکوهای نفتی در ماه اکتبر پس از یک افزایش در ماه سپتامبر، چهار سکو کاهش یافت، در حالی که تعداد سکوهای گازی پس از افزایش چهار سکوی در ماه گذشته، در این ماه دو سکو افزایش یافت.

پس از افزایش 67 درصدی در سال 2021 و 33 درصدی در سال 2022، تعداد سکوهای نفت و گاز ایالات متحده تقریباً 20 درصد در سال 2023 کاهش یافت. عوامل شامل کاهش قیمت نفت و گاز و افزایش هزینه نیروی کار و تجهیزات ناشی از آن است. افزایش تورم و تمرکز شرکت ها بر پرداخت بدهی و افزایش بازده سرمایه سهامداران به جای افزایش تولید. برای کاهش تعداد پلتفرم ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.