افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تعداد تراکنش های TON به رکورد رسید

  • کد خبر : 378713
تعداد تراکنش های TON به رکورد رسید

به گزارش بازار، طبق اعلام شبکه تون، 131 میلیون کاربر واجد شرایط در روز پنجشنبه توکن های همستر کمبت خود را در این بلاک چین دریافت کردند. به گفته شبکه مذکور، این ایردراپ برای او یک اتفاق بسیار مهم و سرنوشت ساز بوده است. افزایش شدید ترافیک شبکه آن در طول ایردراپ همستر کامبت باعث […]

به گزارش بازار، طبق اعلام شبکه تون، 131 میلیون کاربر واجد شرایط در روز پنجشنبه توکن های همستر کمبت خود را در این بلاک چین دریافت کردند. به گفته شبکه مذکور، این ایردراپ برای او یک اتفاق بسیار مهم و سرنوشت ساز بوده است.

افزایش شدید ترافیک شبکه آن در طول ایردراپ همستر کامبت باعث شد که برخی از سرویس های شخص ثالث بار اضافی را تجربه کنند و برخی از تراکنش ها به تاخیر بیفتند. با این حال، با وجود بار سنگین ذکر شده، بلاک چین TON حتی یک بلوک را از دست نداد. توسعه دهندگان این شبکه تاکید کردند: همچنان شاهد هجوم کاربران هستیم و احتمالاً فعالیت شبکه مذکور در روزهای آینده رو به رشد خواهد بود. هنوز روزهای اولیه است، اما موفقیت فعلی ما انعطاف پذیری و توانایی شبکه TON برای پشتیبانی از هجوم کاربران را نشان می دهد.

نکته جالب اینجاست که مدیرعامل Bybit Exchange نیز اعلام کرد که بیش از 1 میلیون کاربر جدید به دلیل توکن های تازه راه اندازی شده در شبکه آنها هستند. وارد سکوی مذکور شده اند. توسعه دهندگان این شبکه بارها تاکید کرده اند که میلیون ها کاربر جدید را به بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرده اند و به پذیرش آن کمک کرده اند.

از سوی دیگر به دلیل ایردراپ همستر کامبت، کارمزد تراکنش شبکه TON به بالاترین رکورد خود رسید. با این حال، بسیاری از کاربران از airdrop و قیمت Hamster Combat ناراضی هستند.

تراکنش های شبکه خود را با همستر کامبت airdrop افزایش دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.