افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

تعاملات اقتصادی ایران و عمان ظرفیت افزایش چند برابری را دارد

  • کد خبر : 277016
تعاملات اقتصادی ایران و عمان ظرفیت افزایش چند برابری را دارد

به گزارش بازار، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر امروز دوشنبه 16 خرداد ساعت 14:03 به همراه بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه شهادت آن مرحوم را تسلیت گفتند. آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و سایر یاران به تهران سفر کردند، دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار سرپرست رئیس جمهور […]

به گزارش بازار، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر امروز دوشنبه 16 خرداد ساعت 14:03 به همراه بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه شهادت آن مرحوم را تسلیت گفتند. آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و سایر یاران به تهران سفر کردند، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرپرست رئیس جمهور ضمن تشکر صمیمانه از همدردی، همدردی و قدردانی دولت و ملت عمان نسبت به دولت و ملت ایران، حضور هیئت های عالی رتبه عمانی در مراسم تشییع و تجلیل از رئیس جمهور فقید خارجی ها وزیر کشور ضمن تسلیت از دست دادن این دو شخصیت بزرگ، آنان را کارگر و مجاهد دانست و تداوم راهبرد جمهوری اسلامی ایران و شخص آیت الله رئیسی برای توسعه و گسترش همکاری های همه جانبه با عمان را برشمرد.

این منبع آگاه، روابط جمهوری اسلامی ایران و عمان را تاریخی و برادرانه خواند و تصریح کرد: ظرفیت‌های استفاده نشده در دو کشور به ویژه در بخش اقتصادی وجود دارد.

دکتر مخبر همچنین ابراز امیدواری کرد که با عزم فراوان مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران و عمان، گام های جدیدی در جهت رشد و ارتقای سطح روابط دو کشور در زمینه های مختلف برداشته شود.

بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان نیز اعلام کرد که حامل پیام همدردی و تسلیت سلطان هیثم بن طارق، دولت و ملت عمان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی است. . ، مقامات جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران افزودند: عمان دوستان نزدیک خود را در این حادثه تلخ و غم انگیز از دست داده و در درد ملت ایران شریک است.

وزیر امور خارجه عمان با آرزوی موفقیت برای دولت ایران در تداوم خدمت به ملت و همچنین دستیابی به اهداف رئیس جمهور شهید مبنی بر توسعه و ایجاد هم افزایی با کشورهای اسلامی از جمله عمان، روابط ایران و عمان را راهبردی و مهم توصیف کرد. و علاقه کشورش را برای گسترش و برجسته سازی تنوع روابط با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

آلبوسعیدی همچنین از تلاش های رئیس جمهور موقت برای پیگیری و تداوم دستیابی به اهداف تعیین شده در توسعه همکاری های ایران و عمان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.