افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

تضمینی ترین خرید گندم از خوزستان/منتظر اعطای اعتبار هستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261043
تضمینی ترین خرید گندم از خوزستان/منتظر اعطای اعتبار هستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سعادتی کیا مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه در استان خوزستان یک میلیون و ۵۵ هزار تن محصول گندم به مراکز خرید تحویل داده شد، گفت: استان هم اکنون در حال انجام است. پیشرو در خرید گندم، استان کرمان با خرید 151 هزار تن […]

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سعادتی کیا مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه در استان خوزستان یک میلیون و ۵۵ هزار تن محصول گندم به مراکز خرید تحویل داده شد، گفت: استان هم اکنون در حال انجام است. پیشرو در خرید گندم، استان کرمان با خرید 151 هزار تن در رتبه دوم و استان ایلام با خرید 150 هزار تن در رتبه سوم استان های کشور قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در هفت استان خوزستان، کرمان، ایلام، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بوشهر که خرید گندم از آنجا آغاز شد، در مجموع بیش از 19 میلیون تن ظرفیت دولتی و خصوصی برای تولید استاندارد و طولانی مدت وجود دارد. مدت ذخیره سازی گندم، تصریح کرد: این میزان ظرفیت ذخیره سازی گندم در کشور مصرف می شود. تکافو و با توجه به پراکندگی جغرافیایی ظرفیت های مذکور و میزان تولید، در برخی مناطق از ظرفیت های دیگری مانند انبارهای موقت نیز می توان برای نگهداری گندم خریداری شده استفاده کرد.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه سیاست دولت و وزارت جهاد کشاورزی تامین گندم از مبادی داخلی است، خاطرنشان کرد: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان 7 استان کشور به میزان قابل توجهی است. به محض اعطای اعتبار لازم برای خرید گندم، مطالبات گندم کاران پرداخت می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.