افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تصویر فاش شده هواوی نوا 12 طراحی آشنا اما جدید را نشان می دهد

  • کد خبر : 134283
تصویر فاش شده هواوی نوا 12 طراحی آشنا اما جدید را نشان می دهد

شرکت چینی هواوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است و محصولات متنوعی را برای بازارهای مختلف عرضه می کند. این شرکت قصد دارد به زودی سری جدید گوشی های میان رده خود با نام Huawei nova 12 را معرفی کند که به نظر می رسد ویژگی های جالبی دارد. […]


شرکت چینی هواوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است و محصولات متنوعی را برای بازارهای مختلف عرضه می کند. این شرکت قصد دارد به زودی سری جدید گوشی های میان رده خود با نام Huawei nova 12 را معرفی کند که به نظر می رسد ویژگی های جالبی دارد. در ادامه به بررسی جزئیات و ویژگی های این گوشی ها می پردازیم. با ما در DJ باشید.

طبق آخرین گزارش ها، هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های سری Nova 12 است و تصویری که از یکی از مدل های این سری به بیرون درز کرده است نشان می دهد که این دستگاه ها احتمالا چگونه خواهند بود. به گفته منبعی که این تصویر را فاش کرده است، سه لنز دوربین در پشت گوشی وجود خواهد داشت که یکی از آنها دارای چراغ حلقه LED خواهد بود.

جزیره دوربین با استفاده از یک دایره طلایی بزرگ در اطراف دوربین اصلی شبیه به گوشی های سری Nova 11 است، اما چینش دوربین های کوچکتر متفاوت است. همچنین در تصویر می بینیم که دکمه پاور بیرون زده است و این یعنی گوشی صفحه نمایش اولد دارد و اسکنر اثر انگشت نیز زیر آن تعبیه شده است. زیرا اگر اسکنر اثر انگشت در کلید پاور ادغام می شد، این کلید باید صاف و حتی کمی فرورفته طراحی می شد.

بر اساس گزارش ها، حداقل 3 گوشی هواوی سری Nova 12 وجود خواهد داشت و این محصولات برای اولین بار پردازنده جدید 5G را نیز معرفی خواهند کرد. گفته می شود که سری جدید Nova 12 نسبت به نسل قبلی خود از شارژ سریع تری برخوردار است (در حال حاضر Nova 11 معمولی از قدرت شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند) و دوربین های جلو و عقب آن بهتر و با کیفیت تر خواهند بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.