افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

تصویر جذاب همسر و خواهر فرزاد فرزین! + بیوگرافی جالب فرزاد فرزین

  • کد خبر : 234089
تصویر جذاب همسر و خواهر فرزاد فرزین!  + بیوگرافی جالب فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 12 تیر 1392 در تهران خواننده موسیقی پاپ ایرانی و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون است که با دومین آلبوم رسمی خود به نام شوک که در سال 1396 منتشر شد به شهرت رسید. توجه عموم و موسیقی پخش شد. فرزاد فرزین که فعالیت موسیقی خود را به طور رسمی از سال […]

فرزاد فرزین متولد 12 تیر 1392 در تهران خواننده موسیقی پاپ ایرانی و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون است که با دومین آلبوم رسمی خود به نام شوک که در سال 1396 منتشر شد به شهرت رسید. توجه عموم و موسیقی پخش شد. فرزاد فرزین که فعالیت موسیقی خود را به طور رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است، سابقه بازی در فیلم هایی چون; «پسران خشتی»، «کنسرت روی آب» و «سگ پوشالی» و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی «عاشقانه»، «مانکن» و «ملکه گدا» نیز در کارنامه هنری او قرار دارند.

زندگی و ورود به دنیای هنر.

فرزاد فرزین در سال 1360 در تهران در خانواده ای 4 نفره آذری الاصل به دنیا آمد. او از کودکی دنیای موسیقی را می شناخت که خواهر بزرگترش به کلاس های موسیقی می رفت و خیلی زود جذب آن شد. فرزاد فرزین پس از گذراندن مراحل مقدماتی موسیقی، از 13 سالگی فعالیت در این زمینه را آغاز کرد و در همان سن به آهنگسازی پرداخت. او مدتی را صرف ساخت آلبوم های موسیقی به تنهایی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به صورت حرفه ای در این زمینه آموزش ببیند. از این رو کلاس های تئوری موسیقی را بسیار فشرده زیر نظر سروش اعظمی (نوازنده ویولن ارکستر ملی) گذراند. بعدها در سال ۱۳۷۷ در سن ۱۷ سالگی به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد و حتی به گروه «کروز» پیوست.

موسیقی

فرزاد فرزین پس از مدتی آهنگسازی در گروه کروز، در سال 1380 از این گروه جدا شد و به طور مستقل اولین آلبوم خود به نام شراره را که در سال 1383 منتشر شد، ساخت. او تصمیم گرفت دومین آلبوم خود را بسازد، اما آلبوم دومش به نام «تقیب» بدون اطلاع او به طور غیر رسمی منتشر شد. دومین آلبوم رسمی آنها به نام “شوک” در سال 2007 منتشر شد که در آن سال بیش از 140000 نسخه فروخت و پنجمین آلبوم پرفروش سال شد.

فرزاد فرزین پس از رسیدن به شهرت، تلاش های بسیاری کرد تا خود را به عنوان یک چهره بین المللی معرفی کند، از این رو علاوه بر اجرای ملی، در برنامه های بین المللی مانند جشنواره آرت-فوتبال روسیه و همچنین با چیکو بنت شرکت کرد. » نوازنده مشهور آمریکایی همکاری کرد. فرزاد فرزین نماینده ایران در آرت-فوتبال در مراسم اختتامیه این جشنواره جایزه بهترین اجرای موسیقایی را برای آهنگ با تو دریافت کرد.

موقت

فرزاد فرزین علاوه بر حرفه تخصصی خود که موسیقی است، به سرعت به دنیای بازیگری علاقه مند شد و از همان ابتدای شهرت و در سن 25 سالگی برای بازی در فیلم «پسران آجری» دعوت شد. . به کارگردانی مجید قاری زاده و در کنار بازیگرانی چون پویا پورسرخ، ابوالفضل پور عرب و بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداختند. فرزین پس از چندین تجربه در فیلم های مختلف تلویزیونی، در فیلم های دیگری چون کنسرت در آب و سگ های پوشالی بازی کرد تا اینکه در سال 1394 با حضور در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و ایفای دو نقش لو رفته استعداد خود را در این زمینه نشان داد. فرزاد فرزین در دو مجموعه دیگر به نام های مانکن (1398) و ملکه گدا (1399) که هر دو توسط حسین سهیلی زاده ساخته شده اند، اجرا داشته است.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.