افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تصویب 4 موضوع در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از شهادت آیت الله رئیسی

  • کد خبر : 277777
تصویب 4 موضوع در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از شهادت آیت الله رئیسی

به گزارش ایرنااولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که بعد از ظهر روز سه شنبه 17 خرداد 1403 پس از شهادت آیت الله تشکیل شد. سید ابراهیم رئیسی به ریاست محمد مخبر سرپرست رئیس جمهور و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژعی رئیس قوه قضائیه و سایر […]

به گزارش ایرنااولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که بعد از ظهر روز سه شنبه 17 خرداد 1403 پس از شهادت آیت الله تشکیل شد. سید ابراهیم رئیسی به ریاست محمد مخبر سرپرست رئیس جمهور و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژعی رئیس قوه قضائیه و سایر اعضا تشکیل شد. او چهار قطعنامه داشت. .

در این جلسه سند ملی پوشش اسلامی – ایرانی، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان و اساسنامه ستاد اعتکاف به تصویب نهایی رسید.

همچنین یکی از دیگر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز.

در جلسه امروز گزارشی از وضعیت پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم تولید علم و نگارش مقالات علمی مبتنی بر آن ارائه و مورد تاکید قرار گرفت. به جای مقاله نویسی در مورد رشد علمی، در مورد حل مشکلات کشور. کشور اصالت ندارد و مقالات باید در جهت رفع مشکلات و رفع نیازهای کشور باشد.

بر این اساس مقرر شد آیین نامه نحوه ارتقای معلمان در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین، بررسی و تصویب شود.

مخبر در این دیدار بر تسریع در جمع بندی مطالب مطرح شده و تهیه طرح جامع بر اساس دستورات مقام معظم رهبری جهت برنامه ریزی و تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلین عبدالحسین خسروپناه نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی با بیان اینکه ایشان به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات آن توجه ویژه داشتند، گفت: تمام مصوبات معظم له. شورای فرهنگی انقلاب که قبل از شهادت آیت الله رئیسی به تصویب رسید، توسط ایشان تصویب، امضا و به نهادهای ذیربط ابلاغ شد و ما هیچ مصوبه ای در میدان نداریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.