افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

تصویب اصلاح اساسنامه واردات خودرو جانبازان/پرداخت حق بیمه پایان خدمت 14000 جانباز + فیلم

  • کد خبر : 192206
تصویب اصلاح اساسنامه واردات خودرو جانبازان/پرداخت حق بیمه پایان خدمت 14000 جانباز + فیلم

سید امیرحسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز چهارشنبه یازدهم در حاشیه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت و امور مجلس شورای اسلامی. زندگیوی در خصوص اصلاح اساسنامه واردات خودروهای جانبازان گفت: امروز دولت اصلاحیه اساسنامه واردات خودرو جانبازان را تصویب کرد. وی با بیان […]

سید امیرحسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز چهارشنبه یازدهم در حاشیه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت و امور مجلس شورای اسلامی. زندگیوی در خصوص اصلاح اساسنامه واردات خودروهای جانبازان گفت: امروز دولت اصلاحیه اساسنامه واردات خودرو جانبازان را تصویب کرد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت فروش خودرو رفع شد، سقف واردات جانبازان خاص 35 هزار یورو تعیین شد و امکان واردات شخصی فراهم شد، تاکید کرد: تاکنون 3 هزار خودروی داخلی به ایثارگران تحویل داده شده است که در نهایت به 10 هزار خودرو می رسد. سال

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت به ایثارگران افزود: تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران سال ها طول کشید و حتی از آن زمان به تصویب رسید. مصوب 2019 بخش هایی از آن قانون اجرا نشد.

وی ادامه داد: این اساسنامه تدوین، تصویب و تصویب شد و از نیمه دوم سال گذشته در حال پرداخت پاداش هستیم.

قاضی زاده هاشمی همچنین تاکید کرد: روز گذشته 14 هزار نفر از عزیزانی که به سن بازنشستگی رسیدند، در مجموع 2 هزار میلیارد دلار دریافت کردند.

وی با بیان اینکه برخی از جانبازان داروهای مشابه داخلی دارند اما پزشکان داروهای خارجی را تجویز می کنند که در بازار موجود نیست، یادآور شد: پیش از این اجازه واردات به بنیاد شهید داده می شد اما این مجوز گرفته شد و شرکت های خصوصی نیز به دلیل نبودن می توانند این کار را انجام دهند. صرفه اقتصادی داشته باشند و یا به دلیل عدم مجوز واردات این داروها را وارد نکرده اند.

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: در تامین دارو مشکل مالی نداریم، مشکل کمبود دارو در بازار است و مجبور شدیم از مسافران بخواهیم که در چمدان خود دارو بیاورند.

وی همچنین گفت: امیدواریم با حرف مساعد سازمان غذا و دارو و مصوبه مجلس که اخیراً به بنیاد شهید اجازه واردات دارو و تجهیزات پزشکی داده شد، از سال آینده مجوز قانونی برای واردات دارو پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.