افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

تصمیم مهم مجلس برای یارانه/یارانه بگیران این خانوارها قطع می شود

  • کد خبر : 185729
تصمیم مهم مجلس برای یارانه/یارانه بگیران این خانوارها قطع می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان همچنین سازمان یارانه ها را مجبور کردند منابع مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده های نفتی و گازی را تنها برای تامین یارانه نان و دارو اختصاص دهد. نمایندگان با واریز منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به حساب خزانه داری کل کشور موافقت کردند. همچنین نمایندگان شورای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان همچنین سازمان یارانه ها را مجبور کردند منابع مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده های نفتی و گازی را تنها برای تامین یارانه نان و دارو اختصاص دهد.

نمایندگان با واریز منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به حساب خزانه داری کل کشور موافقت کردند.

همچنین نمایندگان شورای اسلامی منابع انتظامی را در مورد هدفمندی یارانه ها مشخص کردند.

نمایندگان شورای اسلامی در جلسه استماع گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در قسمت درآمد، با تصویب بند اول بند الف تبصره 8 این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

1- بر اساس اعمال قانون هدفمندی یارانه ها، کلیه درآمدها (منابع) حاصل از قانون مذکور به استثنای عوارض شهرداری و شهرداری، حق بیمه مشترکان گاز طبیعی، منابع آب و عوارض برق و گاز (به ترتیب). موضوع مواد (12) و (65)) قانون الحاق چند ماده به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)) و حق بیمه منازل مسکونی در اجرای مواد (2) و (4) قانون تشکیل صندوق بیمه عمومی بلایای طبیعی به مبلغ هفت میلیون و پانصد و هشتاد و هشت میلیارد (7.588.000.000.000.000) ریال توسط شرکت های تابعه وزارت نفت بابت درآمد حاصل از فروش داخلی فرآورده های نفتی، فروش صادراتی نفت. فرآورده ها، فروش داخلی گاز طبیعی اعم از عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و فروش گاز مقصد به فرآورده های پتروشیمی و سوخت های صنعتی به حساب سازمان گزینش یارانه ها در خزانه داری کل کشور واریز می شود.

۲۲۳۲۲۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.