افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تصمیم مقاومت عراق برای ورود مستقیم به نبردها در حمایت از حزب الله

  • کد خبر : 373490
تصمیم مقاومت عراق برای ورود مستقیم به نبردها در حمایت از حزب الله

آفتاب نیوز: در نشست چند ساعت اخیر چند گروه مقاومت عراقی در بغداد در خصوص وضعیت لبنان، این گروه ها موافقت کردند که از حزب الله در مقابله با متجاوزان اسرائیلی از نظر تسلیحاتی و نیروی انسانی و در عین حال حملات پهپادی و موشکی حمایت کنند. از داخل عراق و سوریه به سمت اهداف […]

آفتاب نیوز:

در نشست چند ساعت اخیر چند گروه مقاومت عراقی در بغداد در خصوص وضعیت لبنان، این گروه ها موافقت کردند که از حزب الله در مقابله با متجاوزان اسرائیلی از نظر تسلیحاتی و نیروی انسانی و در عین حال حملات پهپادی و موشکی حمایت کنند. از داخل عراق و سوریه به سمت اهداف در فلسطین اشغالی افزایش خواهد یافت.

یکی از اعضای برجسته مقاومت اسلامی عراق به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت: در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، فرماندهان و نمایندگان گردان های حزب الله، جنبش نجبا، انصارالله العوفیه حضور داشتند. گردان های امام علی و سیدالشهدا حضور داشتند و به توافقاتی دست یافتند که مهمترین آن «ورود مستقیم به نبرد با حزب الله لبنان علیه عملیات زمینی احتمالی دشمن صهیونیستی» است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه عملیات با موشک، پهپاد و توپخانه از عراق یا سوریه در قالب عملیات پشتیبانی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: فرماندهان مقاومت عراق در ساعات پایانی با حزب الله لبنان برای هماهنگی متغیرهای احتمالی تماس برقرار کرده اند. .

بر اساس توافق صورت گرفته میان گروه‌های مقاومت عراق، دامنه درگیری‌ها شامل طرف‌ها و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در تجاوزات به لبنان می‌شود.

اهمیت این احزاب پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه است که بارها در چارچوب حمایت واشنگتن از جنایات اسرائیل علیه لبنان و فلسطین هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته است.

مقاومت عراق در چند ماه گذشته بارها در حمایت از مردم غزه با پهپاد و موشک به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی حمله کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.