افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

تصمیم دولت پرسنل پزشکی را نابود می کند! / پول نمی تواند در دست دولت باشد; ارائه خدمات بر عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد.

  • کد خبر : 411043
تصمیم دولت پرسنل پزشکی را نابود می کند! / پول نمی تواند در دست دولت باشد; ارائه خدمات بر عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، هیات وزیران در جلسه 24/7/1303 پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور را با استناد به اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد. جمهوری اسلامی ایران: سازمان تامین اجتماعی نه درصد (9%) از قسمت درمان موضوع ماده (29) قانون تامین اجتماعی مصوب 1354 را در […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، هیات وزیران در جلسه 24/7/1303 پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور را با استناد به اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد. جمهوری اسلامی ایران:

سازمان تامین اجتماعی نه درصد (9%) از قسمت درمان موضوع ماده (29) قانون تامین اجتماعی مصوب 1354 را در حساب جداگانه ای تحت عنوان بیمه درمانی مشمولان در خزانه داری کل کشور متمرکز خواهد کرد. تامین اجتماعی و منابع را طبق بندهای (الف) و (ب) ماده (3) و ماده (29) قانون تامین اجتماعی جمع آوری خواهد کرد تا هزینه شود.

محمدحسن زاده، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در واکنش به این مصوبه به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: در سال 1396 بحث انتقال (9 درصد) قسمت درمان موضوع ماده (29) قانون اجتماعی. قانون حراست به وزارت بهداشت آورده شد و رای آورد و حتی در بودجه گنجانده شد.

زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در آن زمان از اجرای این قانون به دلیل اینکه اصلا به نفع کادر درمانی و بیمه شدگان نبود جلوگیری کردیم و تلاش کردیم و رایزنی هایی انجام دادیم که نشان دهیم این مصوبه به نفع مردم و نظام سلامت نیست. “

وی با تاکید بر واریز 29 از 9 به سازمان تامین اجتماعی گفت: پول نباید در دست دولت باشد، بلکه بار پاسخگویی، اجرا، حمایت و توسعه باید بر دوش سازمان تامین اجتماعی باشد. راه مدیریت منابع نیست یا باید مدیریت این بخش را به تامین اجتماعی سپرد یا خیر!

زاده همچنین معتقد است: حقوق و مزایای کارکنان بخش درمان از رتبه نهم بیست و هفتم پرداخت می شود و این خود یکی از تهدیداتی است که کادر درمان را با مشکلات فراوانی درگیر می کند، اگر سهم تامین اجتماعی تامین اجتماعی واریز شود. به حساب دولت واریز حقوق و مزایای پرسنل درمان قطعا مشکل ساز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.