افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

تصاویر و مشخصات کلیدی Motorola Moto G Play (2024) فاش شد

  • کد خبر : 166775
تصاویر و مشخصات کلیدی Motorola Moto G Play (2024) فاش شد

گوشی هوشمند Motorola Moto G Play (2023) در دسامبر سال گذشته رونمایی شد و اکنون پیش بینی ها حاکی از آن است که نسخه جدیدتر Motorola Moto G Play (2024) به زودی عرضه خواهد شد. در حال حاضر موتورولا هیچ اطلاعاتی را مستقیماً منتشر نکرده است، اما به لطف افشاگران معروف OnLeaks و […]


گوشی هوشمند Motorola Moto G Play (2023) در دسامبر سال گذشته رونمایی شد و اکنون پیش بینی ها حاکی از آن است که نسخه جدیدتر Motorola Moto G Play (2024) به زودی عرضه خواهد شد. در حال حاضر موتورولا هیچ اطلاعاتی را مستقیماً منتشر نکرده است، اما به لطف افشاگران معروف OnLeaks و SMARTmania، ما ایده روشنی در مورد مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند داریم و آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با دی جی همراه باشید.

طراحی Motorola Moto G Play (2024) شامل یک صفحه نمایش پانچ است و طبق حدس و گمان، انتظار می رود که حاشیه پایینی نسبتاً ضخیم داشته باشد. در پنل پشتی یک برآمدگی دوربین مستطیلی با دو حلقه را می بینیم که یکی از آنها محل دوربین و حلقه دوم به فلاش LED اختصاص دارد. تصاویری از Motorola Moto G Play (2024) با یک لنز دوربین در پشت بدنه منتشر شده است، در حالی که نسخه سال قبل، Moto G Play (2023) به سه دوربین در پشت مجهز شده بود. بدن او.

در این نسخه جدید شاهد یک قاب با طراحی مسطح هستیم که شامل دکمه های تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش در سمت راست و همچنین یک اسلات داخلی سیم کارت در سمت چپ گوشی است. به دلیل مقرون به صرفه بودن گوشی، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار نمی گیرد و در عوض دکمه پاور با هدف دوگانه طراحی شده است تا به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل کند.

در پایین گوشی Motorola Moto G Play (2024)، یک درگاه USB-C با میکروفون و بلندگو و در قاب بالایی دستگاه نیز جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته است.

اطلاعات به دست آمده از منابع موثق نشان می دهد که نسخه جدید گوشی هوشمند موتورولا، Moto G Play (2024) از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. با این حال، در حال حاضر جزئیاتی در مورد اینکه آیا این گوشی قادر به اتصال به شبکه های 5G خواهد بود یا خیر وجود ندارد. علاوه بر این، این گوشی مقرون به صرفه با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد و دارای 4 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی قابل ارتقا 64 گیگابایت خواهد بود. البته شاید این تنها پیکربندی گوشی نباشد و در آینده شاهد نسخه هایی با ظرفیت حافظه بیشتر باشیم.

Motorola Moto G Play (2024)

در مورد سایر مشخصات فنی باید گفت که Motorola Moto G Play (2024) مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح Full HD+ است که می تواند محتوای ویدئویی را با نرخ رفرش 90 هرتز نمایش دهد.این دستگاه همچنین مجهز است. با باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. از نظر عکاسی، دوربین پشتی این محصول به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده، در حالی که دوربین جلویی از سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی استفاده می کند.

گفته می شود که Moto G Play (2024) در چندین گزینه رنگی جذاب عرضه می شود، اما تصاویر منتشر شده تا کنون تنها مدل Sapphire Blue را نشان می دهند. اعلام شده است که این مدل جذاب از سری گوشی های موتورولا با قیمت بسیار مقرون به صرفه 169 دلار در آمریکا روانه بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، انتظار برای معرفی Moto G Play (2024) تقریبا به پایان رسیده و این گوشی جذاب ماه آینده به صورت رسمی معرفی و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.