افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تصاویر هدیه تهرانی در فیلم زندگی امام خمینی

  • کد خبر : 288490
تصاویر هدیه تهرانی در فیلم زندگی امام خمینی

کارگردان فیلم سینمایی «کودک صبح» قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی برخی از سکانس ها را روتوش کند تا کیفیت فیلم را ارتقا دهد. بهروز افخمی در پاسخ به اینکه آیا «فرزند صبح» را که روایتی از کودکی بنیانگذار انقلاب اسلامی است، در آستانه 14 خرداد اکران نمی کند، گفت: می خواهم دوباره روی […]

کارگردان فیلم سینمایی «کودک صبح» قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی برخی از سکانس ها را روتوش کند تا کیفیت فیلم را ارتقا دهد.

بهروز افخمی در پاسخ به اینکه آیا «فرزند صبح» را که روایتی از کودکی بنیانگذار انقلاب اسلامی است، در آستانه 14 خرداد اکران نمی کند، گفت: می خواهم دوباره روی این فیلم کار کنم. در واقع با استفاده از امکاناتی که هوش مصنوعی ایجاد کرده، کارهایی را انجام خواهم داد.

وی افزود: البته قرار نیست کار قابل توجهی انجام شود اما مثلا در جاهایی که گریم سنگین بازیگر به چشم می خورد، می توان با هوش مصنوعی کار تمیزتری ارائه داد.

افخمی با اشاره به اینکه قبلاً می خواست یک کپی سیاه و سفید از این فیلم داشته باشد، ادامه داد: در تلاش هستم برای اکران فیلم که احتمالا مصادف با سالگرد امام خمینی (ره) باشد، یک نسخه سیاه و سفید تهیه کنم. RA). هم نسخه رنگی و هم سیاه و سفید باید در سینماها نمایش داده شود.

«فرزند صبح» یکی از پرحاشیه ترین فیلم های سینمای ایران است که با وجود اکران در جشنواره عمار و چند نوبت دیگر، پس از 14 سال اکران عمومی را تجربه نکرده است.

هدیه تهران

«فرزند صبح» اولین بار در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر در سال 1388 و در سالن همایش های برج میلاد به نمایش درآمد. کیفیت پایین فیلم مشکلات زیادی را ایجاد کرد و حتی صدای اعتراض کارگردان را به دلیل تدوین فیلم بلند کرد. و در غیاب وی ویرایش شد و به جشنواره ارائه شد. اکنون پس از بیش از یک دهه مبارزه، نسخه ای از این فیلم با تایید کارگردان منتشر شده است.

افخمی چند سال پیش در گفت وگو با ایسنا، «فرزند صبح» را بهترین فیلمی که تاکنون ساخته است، عنوان کرد.

هدیه تهران

این کارگردان اواخر سال گذشته در گفت وگو با ایسنا گفت: به نظر من «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته ام و دوست دارم این آخرین فیلم من به عنوان کارگردان سینما در ایران باشد.

در این فیلم عبدالرضا اکبری ایفای نقش می کند. امام خمینی (ره) در سکانس‌های کوتاهی پخش می‌شود و سپس کل فیلم فلاش‌بکی به دوران کودکی سید روح‌الله خمینی است. هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم است که نقش پرستار بچه را بازی کرده است.

هدیه تهران

هدیه تهران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.