افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

تصاویر جدیدترین اخبار سریال ماه مبارک رمضان.

  • کد خبر : 145267
تصاویر جدیدترین اخبار سریال ماه مبارک رمضان.

آفتاب نیوز: سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی این روزها در مرحله تصویربرداری است و برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می شود. «مهیار عیار» مجموعه تلویزیونی است که ساخت آن از چند ماه پیش برای شبکه دو سیما آغاز شده و قرار است در نوروز و رمضان 1403 روی آنتن […]

آفتاب نیوز:

سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی این روزها در مرحله تصویربرداری است و برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می شود.

«مهیار عیار» مجموعه تلویزیونی است که ساخت آن از چند ماه پیش برای شبکه دو سیما آغاز شده و قرار است در نوروز و رمضان 1403 روی آنتن برود و هم اکنون تصویربرداری آن در شهرستان غزالی در حال انجام است و تاکنون 70 درصد از کار به پایان رسیده است.

«مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سیحاتمی و داستان آن در دوران صفویه می‌گذرد. این سریال در 30 قسمت ساخته می شود که فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را محمدرضا محمدی نیکو نوشته است.

«مهیار عیار» پروژه ای تاریخی است که لوکیشن های متعددی از جمله حدود 120 لوکیشن برای آن ساخته شده و تعداد بازیگران متعددی به 260 نفر رسیده است.

برخی از این بازیگران ثابت و برخی دیگر جزئی هستند و تغییر می کنند.

متین ستوده در نقش خاتون، بهنام تشکر در نقش کلانتری شهر اصفهان، سیامک انصاری در نقش داروغه و بازیگرانی چون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت آور، جواد کشانی و سهیل نوشیا دیگر بازیگران این فیلم هستند. این سریال .

کامران تفتی نقش اصلی این مجموعه را بازی می‌کند و داستان راهزنی است که بر اساس اتفاقی که در شهر یزد برایش افتاده، روی چوبه‌دار این درخواست را مطرح می‌کند که دیدار مادرش در دقایق پایانی بوده است.

جوانمردی به راهزن کمک می کند تا به آنچه می خواهد برسد و این عمل باعث می شود که راهزن متحول شود و با عیاری همراه شود.

مهیار یا راهزن مهارت و هوش خوبی دارد و به مرور درگیر مشکلاتی که برای اصفهانی ها، داروغه ها و… پیش می آید، می شود و هر بار درگیر ماجرایی جدید می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.