افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تصاویر با کیفیت ایسوس زنفون 11 اولترا منتشر شد

  • کد خبر : 201300
تصاویر با کیفیت ایسوس زنفون 11 اولترا منتشر شد

گزارش های اخیر حاکی از آن است که ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه Zenfone 11 و Zenfone 11 Ultra در چندین بازار است. اطلاعاتی که اخیراً درز کرده است تقریباً همه چیز را در مورد مدل Zenfone 11 Ultra فاش کرده است و نشان می دهد که شباهت هایی با Rogue […]


گزارش های اخیر حاکی از آن است که ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه Zenfone 11 و Zenfone 11 Ultra در چندین بازار است. اطلاعاتی که اخیراً درز کرده است تقریباً همه چیز را در مورد مدل Zenfone 11 Ultra فاش کرده است و نشان می دهد که شباهت هایی با Rogue Phone 8 خواهد داشت. یکی از افشاگران برجسته صنعت تلفن همراه به نام Ivan Blass تصاویر باکیفیتی از این دستگاه به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد. چهار گزینه رنگ آن

رندرهای با کیفیت Asus Zenfone 11 Ultra

در اطلاعات فاش شده قبلی، گفته شده بود که Zenfone 11 Ultra در پنج رنگ مشکی، آبی، خاکستری، سبز و شنی عرضه خواهد شد. با این حال، رندرهای با کیفیتی که اخیرا توسط Evan Blass به اشتراک گذاشته شده است، نسخه سبز رنگ گوشی را نشان نمی دهد.

بر اساس این تصاویر، طراحی کلی Zenfone 11 Ultra تفاوت چندانی با سری Rogue Phone 8 ندارد. به جز تغییر جزئی در طراحی دوربین عقب، سایر عناصر طراحی بین Zenfone سری 11 Ultra بسیار شبیه هستند. و Rugged Phone 8. در زیر نگاهی به مشخصات فاش شده قبلی این گوشی می اندازیم.

ایسوس زنفون 11 اولترا

مشخصات ایسوس Zenfone 11 Ultra

انتظار می رود Zenfone 11 Ultra دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد که از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند.انتظار می رود این گوشی هوشمند بر روی اندروید 14 اجرا شود و به اسکنر اثر انگشت مجهز باشد.اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت.

Zenfone 11 Ultra دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل پشتی نیز شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

ایسوس زنفون 11 اولترا

گفته می شود نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 وظیفه تامین انرژی Zenfone 11 Ultra را بر عهده دارد و تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی UFS 4.0 را همراهی می کند. علاوه بر این، طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی خواهد بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.