به گزارش رکنا، هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اعلام این خبر گفت: 25 شهریور ماه ساعت 18:03 طی تماس با سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی شیراز و گزارش تصادف یک مورد یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه کامیون بنز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه چهاردهم والفجر با تیم کامل به محل حادثه در سیاه درنگون اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد کرد. تصادف راننده و دو سرنشین دیگر پژو بلافاصله جان باختند.

عیدی پور تصریح کرد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی پژو پارس در داخل خودرو محبوس شدند که تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شیراز با استفاده از این خودرو در کمترین زمان ممکن توانستند 3 نفر را از خودرو خارج کنند. تجهیزات نجات هیدرولیک تحویل به پرسنل اورژانس و پلیس حاضر در محل.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از استقرار مناسب خودرو و ایمن سازی محل حادثه، سیستم برق خودرو را قطع و منطقه را از آتش سوزی احتمالی پاکسازی کردند. نشت گازوئیل و بنزین محل حادثه.