افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

تصادف مرگبار در ساوه همدان 10 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر : 401310
تصادف مرگبار در ساوه همدان 10 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

به گزارش بازار، علیرضا شهرجردی گفت: ساعت 17:45 روز جمعه (امروز) گزارشی مبنی بر تصادف چهار دستگاه خودروی سمندسورن، تیبا و دو خودرو در جاده ساوه به همدان، نرسیده به شهرستان قرق آباد اعلام شد. وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر دو دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل حادثه […]

به گزارش بازار، علیرضا شهرجردی گفت: ساعت 17:45 روز جمعه (امروز) گزارشی مبنی بر تصادف چهار دستگاه خودروی سمندسورن، تیبا و دو خودرو در جاده ساوه به همدان، نرسیده به شهرستان قرق آباد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر دو دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه جاده ای 10 نفر جان خود را از دست دادند و 8 نفر مصدوم شدند.

نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی هستند و افزود: علت دقیق این حادثه رانندگی مرگبار هنوز اعلام نشده و توسط پلیس راه در دست بررسی است.

شهرجردی گفت: پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت صحنه حادثه، امدادگران با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات اجساد کشته شدگان و مجروحان را آزاد کردند.

سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا نیز از وقوع این حادثه خبر داد و گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد خودروی سمند به دلایلی که هنوز مشخص نشده است از مسیر اصلی خارج و وارد لاین مقابل شده و تیبا به شدت برخورد کرده است. . یکی از عوامل موثر در بروز این حادثه سرعت بالای خودروی سمند و ناتوانی راننده در کنترل آن بوده است.

وی با تاکید بر خطرات موجود در این قسمت از بزرگراه گفت: محل وقوع این حادثه یکی از نقاط حادثه خیز بزرگراه است که متاسفانه فاقد علائم هشدار دهنده و راهنمایی مناسب است اما هنوز علت دقیق آن مشخص نیست تصادف تحقیقات توسط کارشناسان پلیس راهور انجام شده و جزئیات بیشتر در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.