افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

تصادفات درون شهری در شفت 40 درصد کاهش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389819
تصادفات درون شهری در شفت 40 درصد کاهش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ سهراب سافاری وی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم نقش موثری در اطلاع رسانی به موقع اخبار دارند. وی گفت: «پلیس های باهوش و افراد قانونمند» موضوع این هفته […]

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ سهراب سافاری وی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم نقش موثری در اطلاع رسانی به موقع اخبار دارند.

وی گفت: «پلیس های باهوش و افراد قانونمند» موضوع این هفته است. لطفا وی افزود: مشارکت شهروندان یکی از رویکردهای پلیس در پیشگیری از وقوع جرم است و از این حیث پلیس به دنبال ارائه بهترین خدمات ممکن به مردم برای تامین امنیت و آرامش است.

سرهنگ سافاری وی در ادامه به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و کمک به پلیس اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند بازوی قوی در کنار نیروی انتظامی باشند و در ارتقای آگاهی و ارتباط بهتر با مردم نقش آفرینی کنند.

سافاری وی با اشاره به اینکه حضور به موقع و به موقع پلیس یکی از الزامات نیروهای ما خواهد بود، ادامه داد: سامانه های پلیس شبانه روز در خدمت مردم هستند و بنده و همکارانم به عنوان سرباز مردمی. ، برای ارتقای امنیت و آسایش مردم شریف شهر همیشه حاضر و آماده هستند. دیدم بیایید اقدام کنیم.

وی در ادامه به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد. دیدموی افزود: خوشبختانه در شهرستان. دیدم کاهش جرم و جنایت و ناهنجاری های اجتماعی از جمله کاهش و پیشگیری از سرقت، کاهش و پیشگیری از توزیع مواد مخدر، کاهش قاچاق چوب و شن، کشف سلاح غیرمجاز، توقیف خودروهای بدون سند و… دستگیری سارقان و معتادان، کاهش تصادفات رانندگی، دستگیری شهروندان خارجی بوده ایم و…

فرمانده پلیس دیدم با اشاره به اینکه تعداد تصادفات در شهرستان مجروح امسال 40 درصد دیدم کاهش یافته است، تصریح کرد: همچنین نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش دستگیری اتباع غیرمجاز را شاهد بوده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.