افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است

  • کد خبر : 274378
تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار با خانواده های معظم شهدا برای خدمت، تلاش برای مردم، خدمت به مردم و اجتماعی بودن از بارزترین ویژگی ها بود. از این شهدا گفت: مرحوم شهید آقای رئیسی نه روز می دانست و نه شب و به […]

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار با خانواده های معظم شهدا برای خدمت، تلاش برای مردم، خدمت به مردم و اجتماعی بودن از بارزترین ویژگی ها بود. از این شهدا گفت: مرحوم شهید آقای رئیسی نه روز می دانست و نه شب و به معنای واقعی خستگی ناپذیر بود.

رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده این شهدا، مرحوم شهید امیر عبداللهیان را خستگی ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و زحمات آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان در جبهه های داخلی و خارجی. جبهه بیرونی داستانی طولانی و مفصل است.

حضرت آیت الله خامنه ای یکی از نکات قابل توجه در مورد مرحوم شهید آل هاشم را تغییر معنای نماز جمعه خواندند و خاطرنشان کردند: از زمانی که مرحوم آل هاشم به امامت جمعه تبریز منصوب شد، این نماز از یک عمل صرف خارج شد. از عبادت به یک عمل عبادی جدایی ناپذیر، معنوی، خدمتی و مردمی تبدیل شد.

وی کار و تلاش برای مردم را از ویژگی های ممتاز شهید موسوی و شهید رحمتی و شهدای خدمه پرواز دانست و تاکید کرد: این صفات و صفات باعث شد خداوند آنها را مایه مباهات ملت ایرانی قرار دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع پیکر این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است .

حضرت آیت الله خامنه ای به تبلیغات و ادعاهای دشمنان مبنی بر جدایی مردم از جمهوری اسلامی اشاره کردند و افزودند: این حادثه در مقابل چشم جهانیان و در عمل نشان دهنده دلبستگی و وفاداری ملت ایران به رئیس جمهور بود. و کسانی که مظهر شعارهای انقلاب بودند.

وی مرحوم آقای رئیسی را مظهر شعارهای انقلاب دانست و تاکید کرد: آقای رئیسی از ابتدا که تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرد و همه دنیا بر شعارهای انقلاب و سخنان امام تکیه کرد. . من ایشان را به عنوان رئیس جمهور انقلاب می شناختم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: وقتی مردم به این بزرگی از این مرد حمایت و تکریم کنند، به معنای حمایت از شعارهای انقلاب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.