افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تشکیل کارگروه مشترک دولت و اتحادیه برای تنظیم بازار

  • کد خبر : 224530
تشکیل کارگروه مشترک دولت و اتحادیه برای تنظیم بازار

به گزارش بازار، حمیدرضا روستاگر درباره نشست اتحادیه ها و اصناف با معاون اول رئیس جمهور و نقش این تشکل ها در تنظیم بازار گفت: اصناف، بازاریان و تجار سابقه بسیار واقعی در تنظیم و تعادل بازار دارند. و پیشنهاد و تولید و ارائه خدمات و قدیمی هستند. وی افزود: اصناف و بازاریان نقش اساسی […]

به گزارش بازار، حمیدرضا روستاگر درباره نشست اتحادیه ها و اصناف با معاون اول رئیس جمهور و نقش این تشکل ها در تنظیم بازار گفت: اصناف، بازاریان و تجار سابقه بسیار واقعی در تنظیم و تعادل بازار دارند. و پیشنهاد و تولید و ارائه خدمات و قدیمی هستند.

وی افزود: اصناف و بازاریان نقش اساسی در تنظیم بازار در مسائل مختلف چه در دوران کرونا و چه قبل و بعد از آن داشتند که منجر به آرامش در بازار شد و در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور نقش بازرگانان ، اصناف و اتحادیه ها نیز می توانند نقش موثری داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف استان تهران گفت: روز گذشته (سه شنبه) آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور با توجه به اطلاعاتی که از بازار و اصناف داشت با چند تن از اعضای اتاق دیدار کرد. اتحادیه ها و اتحادیه ها و مسائل، درخواست ها و مشکلات اتحادیه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رستگار با اشاره به اینکه آقای مخبر توصیه هایی به اصناف و اتحادیه ها داشت، گفت: مهمترین توصیه معاون اول رئیس جمهور به ما به عنوان اتاق اصناف، اتحادیه ها و شرکت ها در شرایط فعلی این بود که بازار را آرام نگه داریم و اجازه ندهیم. که بازار از روال عادی خود منحرف شود. یا اینکه افزایش قیمت بدون حساب و کتاب صورت نگیرد و مشکل و کمبودی در تامین کالا وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: 135 اتحادیه در بخش ها و گروه های مختلف اقتصادی در تهران فعال هستند که می توانند در همه عرصه های اقتصادی نقش موثری داشته باشند و آقای مخبر پیشنهاد داد که معاونت اول رئیس جمهور و اتاق کارگروه دائمی تشکیل دهند. اصناف و موضوعات مرتبط، حوزه اقتصاد و اتاق اصناف را رصد کرده و مشکلات این حوزه را حل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان تهران با بیان اینکه تشکیل این کارگروه می تواند نتایج بسیار خوبی در آرامش و تنظیم بازار داشته باشد، تصریح کرد: پیشنهاد ایجاد همکاری مشترک بین اصناف و دولت بود که همکاران ما از اتحادیه ها و اتاق بازرگانی استقبال می کنند و ما با این موافق هستیم.

رستگار تاکید کرد: درخواست ما این است که نقشی که اصناف باید ایفا کنند و حمایتی که دولت باید از این قشر تاثیرگذار داشته باشد قابل قبولتر باشد.

وی در خصوص تنظیم بازار در آستانه عید و ماه مبارک رمضان گفت: قطعا اصناف به آرام شدن شرایط بازار در این ایام کمک خواهند کرد. امروز نمایشگاه های بهاره اتاق اصناف با حضور وزیر صلح در شش نقطه تهران افتتاح و برگزار شد. سعی ما بر این است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت محصول تخفیفاتی ارائه کنیم تا مردم بتوانند در شب عید و ماه رمضان از خدمات اصناف و اتحادیه ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.