افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تشکیل جلسه هیئت مدیره / آپلود پرسپولیس برای نقل و انتقالات با منوی یحیی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166353
تشکیل جلسه هیئت مدیره / آپلود پرسپولیس برای نقل و انتقالات با منوی یحیی – پرسپولیس نیوز

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل ساعت 15 امروز (شنبه) برگزار شد. در این جلسه مهم شرکا رای به حضور یکپارچه پرسپولیس در نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان مورد نظر این مربی و پیگیری آخرین اتفاقات فوتبالی دادند. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره این شرکت امروز با حضور کلیه اعضا و […]

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل ساعت 15 امروز (شنبه) برگزار شد. در این جلسه مهم شرکا رای به حضور یکپارچه پرسپولیس در نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان مورد نظر این مربی و پیگیری آخرین اتفاقات فوتبالی دادند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره این شرکت امروز با حضور کلیه اعضا و مدیرعامل از ساعت 15 تشکیل جلسه داد. این دیدار با توجه به اتفاقات عجیبی که در روزهای اخیر در فوتبال ایران رخ داده و همچنین نقل و انتقالات زمستانی پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

هیئت مدیره باشگاه بر اساس دستور جلسه و گزارش مدیرعامل تصمیمات مهمی اتخاذ کرد که سه مورد از آنها به شرح زیر است.

– هیئت مدیره تاکید کرد که به دلیل اجرای واقعی قانون نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس در بخش فنی متحمل ضرر شده است. پرسپولیس با توجه به حضور پرقدرت و حساب شده در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با توجه به اینکه اکثر منتخبین باید به هماهنگی و تعامل بین مدیرعامل و سرمربی و مطابق با لیستی که از سوی کادر فنی ارائه می شود توجه داشته باشد. بازیکنان در حال حاضر با قراردادهای فصلی برای جذب هر چه بیشتر بازیکنان مورد نظر برای پوشش نیازها و کمبودهای تیم به خصوص با توجه به مصدومیت ها قرارداد دارند.

– هیات مدیره با عنایت به اظهارات ضد و نقیض مسئولان مربوطه در خصوص آرای صادره در روزهای اخیر و تخلفات متعدد سایر باشگاه ها که از سوی مراجع قضایی و انتظامی فدراسیون فوتبال نادیده گرفته شده بود، تصویب و منصوب شد. مدیرعامل و معاون حقوقی باشگاه ضمن ادامه رسیدگی به موضوع حقوقی و طرح شکایت از موسسات بین المللی فوتبال و ورزشی، تا حصول نتیجه باید شکایت کرده و گزارشی را به نهادهای نظارتی و مسئول در خصوص موارد متعدد ارائه نمایید. و تخلفات خاص در لیگ برتر ایران و همچنین حضور اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول.

همچنین در پی درخواست یحیی گل محمدی مبنی بر برپایی اردوی خارج از کشور، مقرر شد رضا درویش پیشنهادات دریافتی به این منظور به باشگاه را به سرمربی تیم ملی تحویل دهد تا بر اساس تصمیم وی، اقداماتی در خصوص کمپ انجام شود. برنامه ریزی.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)