افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

تشکر نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای وعده عملیات صادق (2)

  • کد خبر : 382851
تشکر نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای وعده عملیات صادق (2)

۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۱۷:۳۱ نمایندگان مجلس از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی قدردانی کردند. به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین حمله کردند […]


۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۱۷:۳۱





نمایندگان مجلس از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین حمله کردند و خواستار انتقام شهادت شهید شدند. فرماندهان و نیروهای حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه برخی نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی را مورد حمله موشکی قرار دادند.

پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله سپاه برابر با تخریب تل آویو و حیفا خواهد بود.

مصطفی نخعی ضمن تبریک و قدردانی از شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله ای که شب گذشته رخ داد دفاع از خود ما در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی بود. ایران. و خونریزی توسط فرماندهان، رهبران مقاومت و مردم، مظلومان غزه، لبنان و یمن و کودکان و زنان مظلوم این منطقه.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی تصریح کرد: ما با اصول اخلاقی که همواره به آن پایبند بوده ایم برابر هستیم و تنها مراکز نظامی، عملیاتی و برنامه ریزی فتنه این رژیم باطل را هدف قرار داده ایم. انقلاب در گذشته گفت: این بار تل آویو و حیفا را نابود می کنیم.

وی تاکید کرد: کشور در حال حاضر در شرایط ویژه ای قرار دارد و همه نیروهای سیاسی باید از منافع ملی کشورمان در مقابل دشمن دفاع کنند و از این حیث نیازمند همبستگی و وفاق ملی در داخل کشور هستیم.

دشمن باید بداند که این حمله همچنان نشانه سحر است.

محمدتقی نقدعلی با قدردانی از حمله شب گذشته سپاه به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی گفت: به مقام معظم رهبری، امام و ولی جامعه که با اقتدار مدیریت کردند و باعث افتخار ما شدند، تبریک می گوییم. هیأت ها و نیروهای دلاور نظامی که به این دستور حضرت علی (ع) عمل می کردند. و به خدا تا آخر عمرم مثل مار نمی خوابم تا حفارها و بستنی ها برسند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که این همچنان به این معناست که باید تا طلوع فجر صبر کنند و این همچنان یکی از نشانه های سحر است.

اگر رژیم صهیونیستی جرات کند تا آخر بماند

احمد بیگدلی ضمن قدردانی و تشکر از فداکار و فداکار سپاه پاسداران، سران سه قوه و همه مسلمانان جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب گفت: نتانیاهو جنایتکار باید بداند که این بخشی از واکنش این عزیزان مدافع مظلوم، اگر رژیم صهیونیستی حقیقت را بگوید و جرأت کند تا آخر بماند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.