افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

تشکر صمیمانه رئیس شورای حماس از رهبر انقلاب

  • کد خبر : 402532
تشکر صمیمانه رئیس شورای حماس از رهبر انقلاب

به گزارش رکنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه که برای شرکت در سومین نشست چارچوب همکاری های منطقه ای قفقاز (معروف به چارچوب 3+3) و ادامه رایزنی های منطقه ای پیرامون تحولات منطقه ای به ترکیه سفر کرده است، با محمد اسماعیل درویش رئیس سازمان همکاری های منطقه ای قفقاز دیدار و گفتگو کرد. […]

به گزارش رکنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه که برای شرکت در سومین نشست چارچوب همکاری های منطقه ای قفقاز (معروف به چارچوب 3+3) و ادامه رایزنی های منطقه ای پیرامون تحولات منطقه ای به ترکیه سفر کرده است، با محمد اسماعیل درویش رئیس سازمان همکاری های منطقه ای قفقاز دیدار و گفتگو کرد. شورای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و چند تن از اعضای شورای رهبری این جنبش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم به ملت مقاوم و شجاع فلسطین، شهادت مجاهد بزرگوار محمد سنور رئیس دفتر سیاسی حماس، مقاومت افسانه ای را عزادار کرد. ملت فلسطین علیه اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی. ایشان آن را مایه مباهات امت اسلامی و همه آزادگان جهان دانستند و تداوم مبارزات همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را برجسته کردند. حمایت از مقاومت در فلسطین و لبنان.

عراقچی با اشاره به تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و گسترش دامنه حملات این رژیم به دیگر سرزمین های اسلامی، این وضعیت را نتیجه حمایت های غیرمسئولانه و غیرقانونی آمریکا دانست. و برخی دیگر از کشورهای غربی به این رژیم، آمریکا را شریک جرم دانستند و اسرائیل را شریک جنایات توصیف کردند.

عراقچی همچنین با ادای احترام به شهید شماخ سنور و دیگر شهدای مقاومت، خون پاک این شهدا را ضامن مقاومت عزتمندانه برای رهایی از اشغال و ظلم رژیم صهیونیستی و اعلام پیروزی و پیروزی نهایی دانست. از مردم فلسطین

عراقچی تاکید کرد: علیرغم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته که برای رژیم اشغالگر و حامیانش ننگ ابدی تمام شد، حماس و مقاومت فلسطین بیش از هر زمان دیگری زنده، پویا و قدرتمند هستند.

رئیس شورای حماس همچنین از رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران برای استوار ماندن در مسیر حمایت از مقاومت فلسطین که بر اساس موازین و مبانی اخلاقی اسلامی و حقوق بین الملل است، تشکر و قدردانی کرد. . قوانین: آخرین وضعیت غزه توضیح داده شده است.

وی با اشاره به اراده قاطع مجاهدان فلسطینی برای ادامه مبارزه مشروع با رژیم اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی، تاکید کرد: گرچه ترور رهبران و فرماندهان مقاومت ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین و جنبش مقاومت است، اما یقیناً شهادت این مجاهدان، خللی در راه جهاد ایجاد نمی کند و مبارزه، پیروزی نهایی را ایجاد نمی کند، اما انگیزه مقاومت مردم فلسطین را دو چندان می کند.

رئیس شورای حماس وحدت و همگرایی عناصر مقاومت در جهان اسلام اعم از یمن، عراق، لبنان و سوریه را از برکات عملیات هجومی الاقصی دانست و تأکید کرد: شجره طیبه مقاومت گرفته است. ریشه و در سال گذشته تقویت شده است.

محمداسماعیل درویش همچنین با اشاره به جنایت مضاعف رژیم اشغالگر در گرسنه نگه داشتن مردم مظلوم غزه و جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارویی، بر بسیج کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی برای کمک به مردم بی دفاع غزه تاکید کرد. انجام داد

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار در جریان آخرین روندهای سیاسی مرتبط با تلاش برای توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی و همچنین تحرکات و رایزنی های گروه های مختلف فلسطینی برای تقویت و تحکیم اجماع داخلی قرار گرفت. انسجام .

تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.