افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تشکر از نمایندگان از مدال آوران پارالمپیک پاریس

  • کد خبر : 348883
تشکر از نمایندگان از مدال آوران پارالمپیک پاریس

در پایان چهارمین روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس، تعداد مدال های ایران به عدد 8 رسید و کاروان ایران با این 8 مدال در رده بیست و یکم جدول مدال ها قرار گرفت. سارا جوانمردی تا کنون مدال طلای پرتاب پرتاب، فاطمه همتی در پاراتاتلون، علیرضا بخت و زهرا رحیمی در پاراتاتلون، ظفر […]

در پایان چهارمین روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس، تعداد مدال های ایران به عدد 8 رسید و کاروان ایران با این 8 مدال در رده بیست و یکم جدول مدال ها قرار گرفت.

سارا جوانمردی تا کنون مدال طلای پرتاب پرتاب، فاطمه همتی در پاراتاتلون، علیرضا بخت و زهرا رحیمی در پاراتاتلون، ظفر ذاکر در پاراتاتلون، مدال نقره، حامد حق شناس در پاراتاتلون، پرستو حبیبی در پرتاب باشگاهی و علیرضا مختاری در پاراتاتلون موفق به کسب مدال طلا شده اند. مدال برنز کسب کرده است.

به دنبال افتخارآفرینی ورزشکاران در بازی های پارالمپیک پاریس، برخی از نمایندگان در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس مطالبی را منتشر کردند که در ادامه می خوانید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس:

«به قهرمان پرافتخار خانم سارا جوانمردی بابت کسب مدال طلا و سه قهرمان جوان و دوست داشتنی دهه 80 خانم ها زهرا رحیمی، پرستو حبیبی و فاطمه همتی برای کسب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک صمیمانه تبریک می گویم. ما هستیم. به تو افتخار می کنم پرچم ایران با افتخار شیرزنان ایران به اهتزاز درمی آید.

فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون زنان مجلس:

سربلندی ورزشکاران ایرانی در مسابقات پارالمپیک پاریس نشان از عزم و تلاش آنهاست. تبریک به شیر دختران ایران: ملکه طلایی مسابقات، خواهر عزیزم سارا جوانمردی و دختران عزیزم پرستو حبیبی. زهرا رحیمی و فاطمه همتی به مدال نقره رسیدند منتظر درخشش سایر ورزشکاران به ویژه بانوان سربلند ایران هستیم.

امروز بانوان ما با وجود همه سختی ها چه در عرصه ورزشی و چه در عرصه علمی، افتخارآفرین و رکورددار هستند.

امروز هزاران زن جوانمرد در اقصی نقاط ایران هستند که اگر دیده شوند به سرعت قله های پیشرفت و افتخار را فتح خواهند کرد.»

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی:

«تعظیم قرآن کریم عظمت زن مسلمان ایرانی را نشان داد، دارنده مدال طلای پارالمپیک، این نوع پرچمدار فرهنگ به کلام خدا متوسل می شود.

تبریک به سارا جوانمردی پرافتخارترین ورزشکار جهان که امروز با کسب مدال طلا قهرمانی و شجاعت خود را همزمان به نمایش گذاشت.

سامیه رفیعی نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس:

اولین مدال کودک ایران را زهرا رحیمی کوچکترین عضو هیئت پارالمپیک کشور در رشته تکواندو کسب کرد و این افتخار را به ملت سرافراز ایران به ویژه دختران عزیزش تبریک می گویم.

الهام آزاد نماینده فراکسیون زنان مجلس:

«خانم سارا جوانمردی علاوه بر اینکه با کسب مدال طلای پارالمپیک به اسطوره ورزش ایران تبدیل شد، نمونه کامل یک بانوی مسلمان ایرانی است.

مادر و همسری که می توانند به بالاترین سطوح اجتماعی برسند. برای ایشان و همه بانوان ایرانی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.»

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

کسب مدال برنز پارالمپیک توسط دلاور دشستانی تکواندوکار علیرضا بخت را به ملت ایران و استان بوشهر و خانواده پرتلاش این ورزشکار با اخلاق و جامعه ورزش استان بوشهر تبریک می گویم. “

ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.