افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تشکر از رئیس سازمان برای کمک های موکب های زائران اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 347640
تشکر از رئیس سازمان برای کمک های موکب های زائران اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام خمیشی رئیس سازمان امور خیریه و خیرین پیامی را خطاب به مدیران، خادمان و حامیان موکب های خدمت رسانی ارسال کرد. نوار نقاله وی از زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: به حرم ها رفتند رقصیدنبه دنبال عطر نرگس باشید. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام خمیشی رئیس سازمان امور خیریه و خیرین پیامی را خطاب به مدیران، خادمان و حامیان موکب های خدمت رسانی ارسال کرد. نوار نقاله وی از زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به حرم ها رفتند رقصیدن
به دنبال عطر نرگس باشید.

مسیر عطر در مقابل پیاده روی اربعین یک سال دیگر با حضور خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به خشم آمدند و نماد وحدت و اقتدار امت اسلامی و تجلی اراده خداوند در حرم اهل بیت شدند.

این رویداد بزرگ، محفل عشق و ایمان است و گردهمایی بی‌نظیر دل‌های عاشق و جان‌های مشتاقی است که به دیار نینوا سفر می‌کنند تا بار دیگر ارادت، غیرت و عشق خود را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهند. و یاران و نزدیکان او (علیهم السلام).

این راهپیمایی بزرگ حماسه ای باشکوه و حکایت از ایمان و عشق مجاهدانی دارد که در راه اربابان خود از جان و مال خود گذشتند. هر قدمی در این راه، گامی الهی است و هر خدمتی به زائران و زائران، برکتی از جانب خداوند برای عاشقان حسینی است.

در این ایام و در شب های نور به فضل الهی همه دست اندرکاران این عرصه از مدیران و روسای ادارات و همکاران در سازمان اهداء تا تخته ها معتمدین، خداوند شما مبلغان را برکت دهد، بزرگنجامعه قرآنی، خیرین، متولیان و موقوفات همگی با دل‌هایی سرشار از عشق و اخلاص در این مسیر درخشان نقش آفرینی کردند.

لذا بر خود وظیفه می دانم از تمامی این عزیزانی که با برپایی موکب های حسینی در داخل و خارج از کشور در این راه مقدس قدم گذاشته و خدمت رسانی کردند تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند متعال توفیق روز افزون و علو درجات الهی را برای این بندگان صادق و مخلص خواستارم و امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت سیدالشهدا علیه السلام همواره سربلند و سربلند باشند. و مثبت و منصور باش.

سید مهدی خمیشی، رئیس سازمان خیریه و خیریه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.