افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تشویق دولت ژاپن به خرید بیت کوین توسط سامسون مو

  • کد خبر : 373276
تشویق دولت ژاپن به خرید بیت کوین توسط سامسون مو

سامسون مو، حامی بیت کوین و مدیر عامل JAN3، دولت ژاپن را تشویق به خرید 167000 بیت کوین کرده است. این پیشنهاد پس از کنفرانسی در مورد بیت کوین و راه حل لایه 2 در ژاپن ارائه شد که بر ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح دولت متمرکز بود. به گزارش اسمارتک نیوز، در این […]

سامسون مو، حامی بیت کوین و مدیر عامل JAN3، دولت ژاپن را تشویق به خرید 167000 بیت کوین کرده است. این پیشنهاد پس از کنفرانسی در مورد بیت کوین و راه حل لایه 2 در ژاپن ارائه شد که بر ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح دولت متمرکز بود.

به گزارش اسمارتک نیوز، در این کنفرانس نمایندگانی از بانک های بزرگ، شرکت های فناوری مالی (فین تک) و نهادهای نظارتی ژاپن حضور داشتند. مو به ویژگی های بیت کوین از جمله پتانسیل رشد و کمبود آن اشاره کرد و این را با تمایل ژاپن به دارایی هایی مانند طلا مطابقت داد.

متقاعد کردن دولت ژاپن توسط سامسون مو برای خرید بیت کوین

درخواست سامسون مو از ژاپن برای سرمایه گذاری در بیت کوین پس از تجزیه و تحلیل وی از ذخایر طلای این کشور صورت گرفت. مو با استناد به ذخایر طلای قابل توجه ژاپن، استدلال می کند که بیت کوین می تواند عملکرد مشابهی را در تنوع بخشیدن و حفظ ذخایر ملی ژاپن ایفا کند.

او پیشنهاد کرد که 846 تن طلای ژاپن که تنها بخش کوچکی از ذخایر ارزی آن است، می تواند با خرید بیت کوین تکمیل شود تا ژاپن در برابر نوسانات اقتصادی مقاوم شود.

سامسون مو در جلسه ای پشت درهای بسته با جونیچی کاندا، وزیر خدمات مالی ژاپن، به طور مفصل درباره پیامدهای اضافه کردن بیت کوین به دارایی های ذخیره کشور صحبت کرد.

پست اکانت ژانویه 3 در پلتفرم X
پست حساب 3 ژانویه روی پلتفرم X

چالش های نظارتی و مقررات سیاسی

با این حال، چارچوب قانونی ژاپن برای ارزهای دیجیتال سخت‌تر می‌شود و این ممکن است رشد دارایی‌های دیجیتال در این کشور را محدود کند. این مقررات شرکت‌ها را ملزم به رعایت استانداردها می‌کند و می‌تواند باعث دلسردی تازه واردان به بازار شود.

همزمان بانک ژاپن (BOJ) احتمال افزایش نرخ بهره در ماه های آینده را مطرح کرده است. این تعدیل اقتصادی با هدف تثبیت ین ژاپن و کنترل تورم است، اما ممکن است به طور غیر مستقیم بر قیمت بیت کوین و بازار ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. نرخ بهره بالاتر پول ملی را تقویت می کند و بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین کمتر جذاب می کند.

بوتان و پذیرش جهانی بیت کوین

دارایی های بیت کوین دولت بوتان به ارزش بیش از 750 میلیون دلار، اخیرا این کشور را به چهارمین دارنده بیت کوین بزرگ تبدیل کرده است. بوتان بیت کوین های خود را از طریق سرمایه گذاری در استخراج ارز دیجیتال، با حمایت منابع انرژی آبی این کشور، انباشته کرده است.

علی‌رغم تلاش‌های سامسون مو برای ترویج پذیرش بیت‌کوین، پیتر شیف حامی طلا اشاره کرده است که طلا به رکورد جدیدی رسیده است. شیف معتقد است که تمرکز بازار بر بیت کوین، حرکات دارایی های سنتی امن مانند طلا را تحت الشعاع قرار داده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.