افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تشریح روند نوسازی ورزشگاه شهید وطنی/رفع موانع لیگ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 311608
تشریح روند نوسازی ورزشگاه شهید وطنی/رفع موانع لیگ – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر و با تصمیم متولیان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تمامی ورزشگاه ها باید برای میزبانی از مسابقات بیست و چهارمین دوره لیگ برتر آماده می شدند. مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و یکی از این ورزشگاه ها استادیوم شهید […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر و با تصمیم متولیان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تمامی ورزشگاه ها باید برای میزبانی از مسابقات بیست و چهارمین دوره لیگ برتر آماده می شدند. مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و یکی از این ورزشگاه ها استادیوم شهید وطنی قائم شهر است که بازی های خانگی تیم نساجی در آن برگزار می شود.

رحیم درزی خالردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: سازمان لیگ الزامات استانداردسازی و هماهنگی بین ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر را در نظر گرفت. عیوب گنجانده شده است. مجموع ایرادات وارده به ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر بین 20 تا 30 ایراد را شامل می شود که یکی از مهمترین آنها بحث محل ورود اتوبوس کاروان اعضای تیم به ورزشگاه بود.

تمهیدات لازم برای حضور مداحان زن

وی ادامه داد: قرار است دیوار بین تیم کشتی و سکوهای همگانی برداشته شود و از این پس این جایگاه مختص هواداران خانم خواهد بود. مقدمات انجام شده و روند بازسازی ادامه دارد. یکی دیگر از مواردی که در ورزشگاه شهید وطنی باید اصلاح شود، گیت های ورودی تماشاگران است و باید در کنار دروازه ها، گیت های خروجی در نظر گرفته شود. از این پس تیم میهمان از سمت راست جایگاه VIP ورزشگاه وطنی وارد شده و از همان در خارج می شود.

بازسازی نور ورزشگاه شهید وطنی

رئیس هیئت مدیره فوتبال استان مازندران خاطرنشان کرد: حداقل نور ورزشگاه ملی باید 1600 لوکس باشد که با همکاری باشگاه نساجی و اداره کل ورزش و جوانان استان تعیین می شود. استان. سازمان نظام مهندسی استان مازندران باید در مورد ساختار سکوی تماشاگران مقابل جایگاه اعلام نظر کند و اعلام دقیق تعداد هواداران در ورزشگاه شهید وطنی منوط به نظر سازمان نظام مهندسی استان مازندران است. سیستم مهندسی.

وی تصریح کرد: ورزشگاه وطنی 10 هزار نفر ظرفیت تماشاگر دارد و پس از دریافت نظر سازمان نظام های مهندسی و شرکت مربوطه، تعداد دقیق هواداران مسابقات فصل بیست و چهارم را اعلام خواهیم کرد.

دروازه و درب مجزا برای ورود و خروج زنان.

درازی خالردی در خصوص حضور هواداران زن در این ورزشگاه توضیح داد: قرار است در سمت چپ قسمت VIP ورزشگاه یک دروازه مجزا برای هواداران زن در نظر گرفته شود و برای هواداران زن یک گیت ورودی و خروجی مجزا در نظر گرفته شود. در این زمینه مشکلی وجود دارد، نیایید.

تلاش برای ارائه آموزش نساجی در مازندران

رئیس هیئت فوتبال مازندران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از درخواست های مدیران باشگاه نساجی از مسئولان استانی داشتن زمین تمرینی مناسب در این استان بوده و اگر تصمیمی در این زمینه گرفته شده است، گفت: پاسخ داد: مقدمات در این زمینه در حال انجام است. تعامل خوبی بین باشگاه نساجی و اداره کل ورزش و جوانان استان اندیشیده و ایجاد شده است. یک زمین در شیرگاه، یک زمین در جاده کیاکلا و یک زمین در جاده نظامی در نظر گرفته شده است و باید یکی از این زمین ها برای تمرین تیم نساجی انتخاب شود تا تمرینات این تیم در استان برگزار شود مازندران در حضور هواداران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.