افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

تشدید موج گرما در کشور؛ هوا از امروز گرم تر می شود.

  • کد خبر : 337821
تشدید موج گرما در کشور؛ هوا از امروز گرم تر می شود.

به گزارش بازار، از امروز (جمعه 2 شهریور ماه) با ورود موج جدید گرما به کشور، شاهد افزایش دما در بسیاری از مناطق غرب و شمال کشور خواهیم بود که در بیشتر مناطق کشور گرما را تجربه می کند. آب و هوا از این رو بسیاری از نقاط استان های غربی و شمالی کشور بار […]

به گزارش بازار، از امروز (جمعه 2 شهریور ماه) با ورود موج جدید گرما به کشور، شاهد افزایش دما در بسیاری از مناطق غرب و شمال کشور خواهیم بود که در بیشتر مناطق کشور گرما را تجربه می کند. آب و هوا

از این رو بسیاری از نقاط استان های غربی و شمالی کشور بار دیگر شاهد هوای گرمتر از حد نرمال خواهند بود که از اوایل شهریور ماه شرایط دمایی غیرطبیعی را ایجاد کرده است.

البته استان های غربی و جنوب شرقی کشور کمترین تاثیر را از این افزایش دما خواهند داشت و نیمه غربی و شمال غربی کشور بیشترین تاثیر را از این گرما خواهند داشت.

آب و هوای این کشور آرام است.

در ادامه صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه هفته آینده گرمای شدیدی را تجربه خواهیم کرد، گفت: امروز (جمعه 2 شهریور) شرایط جوی کشور آرامتر است. اگرچه همچنان در برخی نقاط استان هرمزگان، شمال شرق استان خوزستان و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری بارش های خفیف خواهیم داشت اما در واقع بارش ها حجم زیادی را پوشش نخواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی سازمان هواشناسی تاکید کرد: از روز جمعه تا دوشنبه بعدازظهر و عصر در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود. کرمان و طی پنج روز آینده در ارتفاعات مرکزی البرز بارش پراکنده پیش بینی نمی شود.

به گفته ضیائیان؛ در مدت یاد شده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است، در بعد از ظهر وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 28 و 38 درجه سانتیگراد و فردا (شنبه) افزایش می یابد. 3 شهریور) صاف تا نیمه ابری. در بعدازظهر افزایش وزش باد در اواخر روز با افزایش ابر پیش بینی می شود که حداقل و حداکثر دمای آن 27 و 38 درجه سانتی گراد خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.