افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تشدید عملیات ارتش سوریه علیه داعش

  • کد خبر : 292588
تشدید عملیات ارتش سوریه علیه داعش

با حمله گسترده ارتش سوریه به بقایای گروه تروریستی داعش، درگیری ها در بادیه سوریه واقع در مرکز این کشور شدت گرفته است. به گزارش ایسنا، «ابوعمر البوکمالی» از فعالان رسانه ای استان دیرالزور سوریه در گفت وگو با پایگاه خبری «العربی الجدید» گفت: حمله چند سال پیش ارتش سوریه یکی از این حملات است. […]

با حمله گسترده ارتش سوریه به بقایای گروه تروریستی داعش، درگیری ها در بادیه سوریه واقع در مرکز این کشور شدت گرفته است.

به گزارش ایسنا، «ابوعمر البوکمالی» از فعالان رسانه ای استان دیرالزور سوریه در گفت وگو با پایگاه خبری «العربی الجدید» گفت: حمله چند سال پیش ارتش سوریه یکی از این حملات است. بزرگترین حملات نظامی در منطقه بادیه سوریه با حمایت جنگنده های روسی.

وی افزود: در این حمله تعداد زیادی خودروهای زرهی و تیپ های نظامی از واحدهای 25 و 4، گارد جمهوری و نیروهای دفاع غیرنظامی شرکت داشتند و عملیات در استان رقه در حومه حماه انجام شد. ، در حلب. و در نزدیکی التنف، در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق، این کار را انجام دادند.

در همین راستا، وزارت دفاع سوریه روز یکشنبه اعلام کرد: یگان نیروهای مسلح حاضر در بادیه سوریه همزمان با عملیات پاکسازی در عمق بادیه، با یک گروه تروریستی وابسته به داعش درگیر شدند که منجر به هلاکت شد. و زخمی شدن تعدادی از نیروهای داعش.

در ادامه «تیسیر درویش» یکی از افسران جداشده ارتش سوریه گفت: حملات ارتش سوریه در بادیه ادامه دارد و هدف آن تعقیب نیروهای داعش و جلوگیری از توانمندی های این گروه تروریستی است.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه در 2 روز گذشته اعلام کرد که جنگنده های روسی به پایگاه های تروریست ها در منطقه التنف در شرق سوریه که تحت کنترل آمریکاست، حمله کردند.

دیده بان حقوق بشر سوریه روز شنبه مدعی شد که سربازان داعش چندین حمله را علیه کاروان های ارتش سوریه و شبه نظامیان وابسته به آن در کوه «الامور» در حومه شرقی استان حمص در بادیه البوکمال انجام دادند. در حومه دیرالزور که منجر به کشته شدن 10 سرباز ارتش سوریه و نیروهای شبه نظامی شد. ارتشی که از او حمایت می کرد در عرض 24 ساعت گذشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.