افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تسویه تمام مطالبات گندمکاران تا پایان هفته

  • کد خبر : 405036
تسویه تمام مطالبات گندمکاران تا پایان هفته

به گزارش رکنا: در آگهی سازمان برنامه و بودجه کشوری گفته است: پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران آغاز شده و تمامی مطالبات گندمکاران تا پایان هفته جاری تسویه می شود. در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به ابلاغ قانون برنامه هفتم در سال جاری و مطالبه مستمری بگیران کشوری مبنی بر اجرای قانون تناسب […]

به گزارش رکنا: در آگهی سازمان برنامه و بودجه کشوری گفته است: پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران آغاز شده و تمامی مطالبات گندمکاران تا پایان هفته جاری تسویه می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به ابلاغ قانون برنامه هفتم در سال جاری و مطالبه مستمری بگیران کشوری مبنی بر اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان کشوری، ارتش و صندوق بازنشستگی فولاد، اجرای این قانون قانون تا سقف 50 هزار میلیارد تومب (موضوع بند (تبصره (6) قانون بودجه سال 1403 کل کشور) در دستور کار دولت چهاردهم قرار گرفت و با تلاش و نظارت ذیربط. دستگاه های اجرایی و علیرغم مشکلات متعدد در اجرای نظام حقوقی مذکور برای تنوع مستمری بگیران صندوق های مذکور، جداول مربوط به تناسب صندوق بازنشستگی کشوری، تدوین و ضوابط قانونی بازنشستگان با در نظر گرفتن 40 درصد مابه التفاوت حقوق بازنشستگان و کارگران مشابه بر این اساس حقوق مهرماه بر اساس ضوابط جدید پرداخت می شود. ضمناً معوقات شش ماهه اول سال جاری نیز به مرور پرداخت خواهد شد.

همچنین پرداخت مستمری بگیران از صندوق های لشکری، فولاد و سایر صندوق ها طبق قانون پس از صدور حکم انجام می شود.

پرداخت معوقه 126 هزار مستمری بگیر فرهنگی در رتبه بندی 1401 و 1402 به مبلغ 3 میلیارد تومان

در بخشی دیگر از اطلاعیه مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: با توجه به اینکه احکام مستمری بگیران فرهنگی در سال های 1401 و 1402 بالغ بر 126 هزار نفر به دلیل عدم پرداخت کسور بازنشستگی نیمسال دوم سال 1400 صرف نظر از اینکه حکم نیمسال مذکور صادر شده باشد، اصلاح احکام این دسته از بازنشستگان از تاریخ بازنشستگی جمعاً سه میلیارد معوقه در دستور کار قرار گرفت. ژتون در 8 مهر 1403 به حساب بازنشستگان فرهنگی واریز شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.