افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تسلیت سرلشکر سلامی به مناسبت شهادت رضا محمد سلیمانی

  • کد خبر : 311744
تسلیت سرلشکر سلامی به مناسبت شهادت رضا محمد سلیمانی

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است: « نام خدای مهربان عروج بهشت ​​سردار سرافراز سپاه اسلام «سردار […]



فرمانده کل سپاه با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت.






سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

« نام خدای مهربان

عروج بهشت ​​سردار سرافراز سپاه اسلام «سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا محمد سلیمانی» از فرماندهان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را به خانواده معظم و همرزمان دلیرشان تسلیت عرض می کنم.

زحمات ارزنده مجاهد رشید و دلاور در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارزش های دینی، انقلابی و ملی به ویژه مقابله با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی و درخشش برجسته در ارتقای اقتدار و سازماندهی. توپخانه سپاه و فرماندهی توپخانه ارتش چهاردهم امام حسین علیه السلام اصفهان، فرماندهی گروه توپخانه پانزدهم خرداد، فرماندهی دانشکده توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان، حضرت یونس فرماندهی توپخانه 56 استان فارس و همچنین. ایفای نقش های موثر و ماندگار در سنگرهای جایگزین لشکر 19 فجر استان فارس و لشکر 14 مقدس امام حسین (ع) اصفهان، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، استان چهارمحال بختیاری و رئیس سازمان فرهنگی شهید سپاسی و باشگاه ورزشی شیراز و انتقال تجربیات و آموزه های دفاعی به نسل جدید برای همیشه در یاد و خاطره مردم این دیار به ویژه مدافعان انقلاب و میهن اسلامی ماندگار شد. او زنده و مستحق اجر الهی خواهد بود. در روز بعد.

از پیشگاه خداوند متعال به آن پیشوای بزرگ، غفران و رحمت الهی و همراهی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان آن بزرگوار و همه داغدیدگان و بازماندگان محترم، همچنین رفقای شما سلام و صبر با صلابت خما ولایت من مشکل دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی”

تسنیم