افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تسلط بیت کوین و تتر در حال رشد است

  • کد خبر : 191524
تسلط بیت کوین و تتر در حال رشد است

هادی بهرامی بازار: دامنه یکی از شاخص های اصلی برای سنجش وضعیت پروژه های ارز دیجیتال است. برای شناسایی درجه تسلط یک سکه یا توکن در بازار ارز دیجیتال استفاده می شود. با دانستن مفهوم تسلط، معامله گران می توانند احساسات را در بازار کریپتو کنترل کنند و با ذهنی باز معامله کنند. این مفهوم […]

هادی بهرامی بازار: دامنه یکی از شاخص های اصلی برای سنجش وضعیت پروژه های ارز دیجیتال است. برای شناسایی درجه تسلط یک سکه یا توکن در بازار ارز دیجیتال استفاده می شود. با دانستن مفهوم تسلط، معامله گران می توانند احساسات را در بازار کریپتو کنترل کنند و با ذهنی باز معامله کنند. این مفهوم به ارزش گذاری یا تسلط یک ارز دیجیتال در رابطه با ارزش کل بازار کریپتو اشاره دارد. شاخص آن توسط CoinMarketCap ارائه شده است. معمولاً تسلط بیت کوین، اتریوم، تتر یا آلت کوین ها را در رابطه با کل دارایی های بازار ارزهای دیجیتال محاسبه می کند. مهم‌ترین دامنه‌هایی که می‌توان برای تحلیل کل بازار و پیش‌بینی روند صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد، شاخص برتری تتر، بیت‌کوین و اتریوم است.

آیا مفهوم سلطه قابل اعتماد است؟ این مفهوم در بازار ارز دیجیتال نشان دهنده تسلط یک ارز در بازار ارزهای دیجیتال است. هر چه مقدار این شاخص بیشتر باشد، ارز دیجیتال قوی تر است. این بدان معناست که معامله گران بزرگ روز به روز این ارز را با حجم بالا خریداری می کنند. اگرچه این شاخص قدرت یک ارز را نشان می دهد، اما نباید صرفاً با در نظر گرفتن آن شروع به معامله کنید. در عوض، شما می توانید در مورد آینده یک ارز دیجیتال همراه با تحلیل فنی و بنیادی بازار تصمیم گیری کنید.

تجزیه و تحلیل تکنیکی Dominance Tether
این شاخص با اصلاح 6 درصدی با مقاومت 6.5 درصدی مواجه شد و حمایت های چندگانه خود را از دست داد. در حال حاضر، ممکن است تا سطح مقاومت 6.2 درصد رشد کند. اما روند نزولی است و شاخص تمایل به کاهش بیشتر دارد. سطح حمایت 5.5 درصدی دامنه می تواند بازه واکنش مثبت شاخص باشد و با رسیدن به این حمایت، بازار ارزهای دیجیتال سقوط کرده یا حداقل حرکتی جانبی خواهد داشت.

تحلیل فنی تسلط بیت کوین
شاخص تسلط بیت کوین پس از سقوط 8 درصدی به حمایت معتبر 50.7 درصد و سپس افزایش 3 درصدی به 52.4 درصد با واکنش مثبت روبرو شده است. در حال حاضر به مقاومت قوی 52.9% نزدیک شده است. اگر بتواند مقاومت بعدی را بشکند و بالای آن تثبیت شود، می‌توان انتظار رشد قیمت بیت‌کوین و به دنبال آن جهت نقدینگی از Atcoins به بازار بیت‌کوین را داشت. در غیر این صورت، پشتیبانی معتبر 50.7% دوباره در دسترس خواهد بود.

تسلط بیت‌کوین و رشد آلت‌کوین‌های تتر مشروط به اصلاحات بیشتر

تجزیه و تحلیل فنی دامنه اتریوم
شاخص تسلط اتریوم در هفته گذشته 8 درصد کاهش یافت و در حال حاضر در حمایت معتبر 17.2 درصد قرار دارد که می تواند واکنش مثبتی داشته باشد که به نفع آلت کوین ها خواهد بود. اگر این شاخص نتواند پشتیبانی معتبر فعلی را حفظ کند، می‌توان انتظار کاهش بیشتر اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها را داشت. شکستن مقاومت 18.25 درصدی می تواند شاخص و قیمت اتریوم را به مقاومت قوی 19 درصد برساند.

تسلط بیت‌کوین و رشد آلت‌کوین‌های تتر مشروط به اصلاحات بیشتر

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین
هفته گذشته قیمت بیت کوین 18 درصد کاهش یافت و به حمایت 38500 دلار رسید. پس از واکنش مثبت به حمایت، 10 درصد رشد کرد و حمایت از دست رفته 41600 را دوباره به دست آورد. در حال حاضر نوسانگرها در راستای شکست مقاومت و واکنش به حمایت سیگنال مثبتی صادر کرده اند و محرک های تصاعدی آتی به رشد بیشتر قیمت تا اهداف 44.5 و 47.5 هزار دلاری اشاره می کنند.

تسلط بیت‌کوین و رشد آلت‌کوین‌های تتر مشروط به اصلاحات بیشتر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.