افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

تسریع پروژه های مربوط به تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب

  • کد خبر : 388924
تسریع پروژه های مربوط به تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در نشست پیش بینی تولید و توزیع چاه نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به جایگاه و اهمیت این شرکت گفت: پیش بینی جلسات تولید چاه نفت ( پیش بینی) راهنمای تولید در 6 ماه آینده است، […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در نشست پیش بینی تولید و توزیع چاه نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به جایگاه و اهمیت این شرکت گفت: پیش بینی جلسات تولید چاه نفت ( پیش بینی) راهنمای تولید در 6 ماه آینده است، لذا علاوه بر بحث های جدی، دقیق و کارشناسی در این جلسات، تمامی شرکت ها موظف به اجرای تصمیمات اتخاذ شده می باشند.

در مورد مدیریت چهار میدان نفتی مناطق نفت خیز جنوب توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون: این شرکت با تولید یک میلیون بشکه نفت در کل تولید مناطق نفت خیز جنوب 40 درصد سهم دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر حل مسائل و مشکلات تولید و بهره برداری از چاه ها، برنامه ریزی برای تعیین تکلیف و تسریع در پروژه های مرتبط با تولید تاکید کرد و افزود: سطح فعلی تولید در نفت و گاز کارون. شرکت بهره برداری نشان از تلاش جهادی کارکنان این شرکت است که با وجود همه مشکلات و سختی ها به وظایف خود عمل می کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن تاسیسات شرکت نفت و گاز کارون در مجاورت کلانشهر اهواز، بر جمع آوری کامل گازهای نفتی و تصفیه پساب های نمک زدایی برای حفظ محیط زیست و مهار ثروت ملی تاکید و تصریح کرد. در شهر اهواز، نفت و گاز کارون باعث شد میزان گاز سوزانده شده در این شرکت کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی توسعه توانمندی ها و استفاده از فناوری های روز در فرآیند تولید را برای تحقق طرح افزایش تولید در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برشمرد و افزود: شرکت های بهره بردار باید با تمام توان برای استفاده از سرمایه های هنگفت موجود تلاش کنند. برای توسعه کشور

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درباره سابقه تولید نفت در این منطقه گفت: شرکت نفت و گاز کارون طبق تحقیقات انجام شده باید تا پایان سال تولید خود را به یک میلیون و 15 هزار بشکه برساند. نیروگاه. و ظرفیت این تولید در این منطقه است. این شرکت وجود دارد و پروژه های جمع آوری گازهای دودکش باید هر چه سریعتر پیگیری شود تا این وضعیت شکل بهتری پیدا کند.

وی به وجود آمادگی برای هر نوع توسعه در میادین بنگستان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون اشاره کرد و افزود: با توجه به ارزیابی و بررسی های انجام شده، شرایط برای هر نوع توسعه در میادین بنگستان شرکت بهره برداری کارون از طریق تزریق آب به این رسوبات و دستیابی به بازیابی بالا وجود دارد

وی بر توجه ویژه به مسائل مربوط به تاسیسات سطحی و زیرزمینی تاکید کرد و گفت: استفاده از پمپ های چاه، سرچاه و چند فاز در مخازن بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پایان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: به کارکنان این شرکت افتخار می کنم چرا که در مجموعه ای یکپارچه و مهندسی، آنها از حداکثر توان خود برای تولید نفت استفاده کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.